Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

31 Aralık 2009

KAT-TUN'a Güldüren Zamanlar

KAT-TUN burada daha minicik ve önceden sahnede yaptıkları hataları izleyip gülüyorlar. Bir de anlasak açıklamalarını, daha güzel olurdu ama altyazı durumunu araştıracak kadar vaktim yok şu an. Vaktimin bol olduğu bir gün araştıracağım mutlaka. Hatta içinizden birilerinin bu konuda bilgisi varsa, bana da söylesin isterim. Ama altyazısız bile komik zaten!

Video: spaxlite

8 yorum:

  1. Hmm videoyu youtubedan ekledin sanırsam çünkü ben göremiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Bu arada yine Dark ben :)

    YanıtlaSil
  3. Olsun ben de senin yeni yılını kutlarım :) Akame ve Kokame dedikoduları ve çekiştirmeleri için foruma beklerim vallah biz çok büyük bir keyifle yürütmekteyiz ehehe :)

    YanıtlaSil
  4. Kame' nin kaderi garibim sahnede düşmek :) Yine düşmüş :)

    İzlemiş miydin? Bir kere de bir konserde geri geri takla atarken sahneden aşağıya düşüyor. Nasıl acımıştı içim.

    YanıtlaSil
  5. Hatırlamıyorum, hangi konserde? Kesin izlemişimdir ama dikkat etmemişim o anda demek ki!
    Burada da nasıl da açıklama yapmaya çalışıyor, yok 'ayakkabının şuraları kaydı' filan :P Öyle diyordur büyük ihtimalle yani.
    Jin de maşallah, baka diyorsunuz bir de, ne güzel hızlıcana okuyor işte çocuk kanjileri :D

    YanıtlaSil
  6. baka o baka. kolay kanjiler denk gelmiştir orada :P

    youtube' da rastlamıştım ama şimdi bulamadım görüntüyü. ardarda 2 takla atıyor geriye doğru, 3.' de sahneden aşağıya düşüyor garip. daha küçük zamanları.

    YanıtlaSil
  7. Zaten en azından liseyi bitirmiş bir Japon o mektubu okuyabilmeli. Yani günlük kullanım. O mektubu yazan kişinin de en fazla lisedeki bir kız olduğunu düşünürsek Jin'in zorlanmaması normal. Baka olduğuna katılmıyorum ama galiba biraz katlanılmaz biri :P

    YanıtlaSil
  8. İzlememişim demek ki Berre O_o Hiç hatırlamıyorum öyle bir şey. Bakayım biraz, belki denk gelirim :D

    Sellyreko, Jin'e kötü laflar etmek yok :D Madem öyle katlanılmaz; yanında olup, katlanmak zorunda olmadığın için şükret bari :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...