Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

16 Aralık 2009

KAT-TUN Live Break The Records DVD


Sonunda izledim birazını konserin. Çok güzel bir duygu. 
Kame'nin 1582 performansı mükemmel.
Fotoğraf konusunu abarttığımı düşünebilirsiniz ama asla yetmeyecekmiş gibi görünüyor, emin olun.
Söylesem inanmazsınız, şu an ben bile hala şaşırıyorum kendime. Ama Keep the Faith en sevdiğim KAT-TUN şarkılarından olmasına rağmen, izlerken, şarkının ilk bilmem kaç saniyesi, bu hangi şarkı diye düşündüm. Aptallaştırmış resmen beni bu konser heyecanı. Üstelik Keep the Faith'in çok belirgin bir başlangıcı vardır :P Üstelik benim gibi KAT-TUN'un tüm şarkılarını ezbere bilen biri için, bunu itiraf etmek çok utanç verici! Ama izlerken ne derece heyecanlandığımı siz tahmin edin artık.
Oldum olası, Ueda'nın konserlerde hep tuhaf durumlara düştüğü gibi bir izlenimim vardır. Örneğin Real Face konser DVD'sinde, her iki eliyle sarıldığı mikrofon ağzından hiç ayrılmamıştı. Diğerleri tek eliyle tutarken, onun bu yaptığı fena sırıtıyordu bana. Ellerini neredeyse hiç indirmemişti. O konseri ne zaman izlemeye kalksam, gözümü her defasında rahatsız eder, onun o görüntüsü. Güya havalı gözükmeye çalışıyor da, beceremiyormuş gibi bir hisse kapılırım. 
Bu sefer de, ilk şarkı olan Rescue'da şarkının İngilizce bölümlerini karıştırdı yavrucak; sonra da yürürken -şarkıyı hatırlamıyorum şu an- mikrofonunu düşürecek gibi oldu. Kamera da bilerek yaparmışçasına, o anlarda ona odaklandı en kötüsü. Hep mi Ueda'yı bulur bu aksilikler canım? Hem komik buluyorum, hem üzülüyorum aslında :D
Dikkatimi çeken diğer bir nokta da, önceki konserlere nazaran, Kame ve Akanishi'yi daha bir ayrı tutmuşlar bunda. Hani ufak ayırımlar vardı önceden de ama, bu sefer daha göz önünde olmuş sanki bu. Özellikle diğer üyelerden çok daha yüksekte şarkı söylemeleri ilgimi çekti cidden.
 
En merak ettiğim performanslardan biri, Sadistic Love'dı. O da şahaneydi. İzlerken, beni hayal kırıklığına uğrattıkları tek bir an bile olmadı. Seviyorum onları!
 
Daha çok şarkı var merak ettiğim ama, henüz konserin tamamı yok hiçbir yerde. Ben de oturup bölük pörçük, Youtube'dan izlemek istemiyorum. Kendi DVD'm gelene kadar idare etmek zorundayım. İki gün sonra yola çıkacakmış, bakalım ne zaman elime ulaşacak?
O gelene kadar izlemiş olacağım ama, çok daha kaliteli görüntüyle izlemek ayrı bir zevk olacak benim için elbette. 
Daha çok sefer bahsederim ben bu konudan. Kolay kolay bıkmam da!!! Eğer blogumu takip ediyorsanız, sıkılmayın lütfen. Sevdiğim şeyleri birileriyle paylaştığımda mutlu oluyorum :)
Son olarak Koki'yle nokta koyayım bari!

12 yorum:

  1. Tamam ya! İndiriyorum işte ^^

    - Neredeydi bunun linkleri çabuk bulun bana :D

    Genelde şarkı sözlerini Jin karıştırırdı. Hayret bu sefer Ueda mı yapmış :P

    YanıtlaSil
  2. Ha ha ha!
    Cidden indiriyor musun? İzle hemen sen de ^^ Çok güzel!

    Toplu söylüyorlar ya zaten o bölümleri, şarkı değişmedi. Büyük ihtimalle sessiz mırıldandı zaten Ueda oraları da, dudaklarının uyumsuzluğu beni acayip güldürdü. Gören de İngilizce bilmiyor sanacak :P

    YanıtlaSil
  3. Düzeltiyorum:
    DVD, dün öğleden sonra yola çıkmış ama akıllı ben, maillerimi kontrol etmedim ki hiç. Haberim olmamış o nedenle? Sabah sabah çok şahane bir sürpriz oldu bana :) Yuppiii!

    YanıtlaSil
  4. O soru işareti ne oluyorsa orada :P

    YanıtlaSil
  5. Geldi mi yoksa DVD' in :D

    Bana ne oluyorsa bu kadar heyecanlanıyorum, sanki bana gelecek :/

    Ueda' yuı gördüm evet, kendi kendine mırıldanıyor orada, ama farklı :P

    J-one records disk 1' in tamamını kaliteli bir şekilde yüklemiş, jet hızı ile eskisini silp onu indirmeye başladım :P Jumping up performanslarında kalmıştım.

    Ağzımı açık bırakıyorlar resmen izlerken :)

    YanıtlaSil
  6. Yok daha gelmedi :/ Dün yola çıktığına göre bakalım kaç günde gelecek?
    Tamamını J-one Records dan indirdim. Senin yaptığın gibi, önceki 1. diski sildim ben de. Sabah erken uyanmanın avantajları işte. Öğlen olmadan üçü birden inmişti. Tekli linkler vermişler ya, çok iyi oldu o. Seli okuldan gelir gelmez, başından sonuna izleyiverdik bir solukta. Süperdi :)

    YanıtlaSil
  7. Kal' ın linklerinden bahsetmiyorum ben. Onları boyutu ilk çıkanlardan daha düşük.

    Bir de başka upload ediliyor. Disk 1' in uploadı akşam bitti. Benim downloadım da bırazdan bitecek :P

    O sabah erken uyanmayı bir de ben başarabilsem :/

    YanıtlaSil
  8. Haa öyle mi? Bir daha kontrol etmedim hiç. Zaten izledim de artık. Düşük boyuttaydı ama öncekiyle aynı sayılırdı görüntü. 640x360 kötü değildi yani o kadar.

    YanıtlaSil
  9. Böyle bir konseri canlı canlı izlemek ne kadar güzel olurdu. Şunların haline bak sen, çok tatlılar :D

    YanıtlaSil
  10. Evet, çok tatlılar gerçekten :) Canlı izlemek mümkün olursa, heyecandan ne yapacağımı şaşırırım herhalde ben :D

    YanıtlaSil
  11. Aaa~~ Ben bu başlığı ne kadar geç görmüşüm! DVD'n gelmiştir artık. Ne kadar güzel^^ Arashi'ninki çıkana kadar iyi bir işe girebilirsem belki ben de alırım^^ Ama pahalıdır tabi...

    Güzel yorumlarını da okuyunca konser izleyesim geldi^^

    YanıtlaSil
  12. Gelmedi henüz DVD'm ;( Gelir o, acelem yok benim. Zaten normal gönderim olanı tıklamıştım. Yanlış hatırlamıyorsam, en geç iki haftada elinize ulaşacaktır yazıyordu. Ekstra ücret ödeyip bu süreyi öne çekebilme olasılığın da vardı elbette. Gerek duymadım ben :D
    Her şekilde, DVD gelmeden izleyeceğimi biliyordum, nitekim izledim de :P
    Tekrar tekrar eskileri izlerken, taze taze yeni bir konser çok iyi geldi cidden^^ Çok seviyorum onları^^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...