22 Aralık 2009

Love and Other Disasters (2006)




Brittany Murphy'nin erken kaybı beni hazırlıksız yakaladı. Bugün öğrendim. Severim kendisini. Çoğu filmini izlemişimdir ve canlandırdığı karakterleri de beğenirim.
En beğendiğim filmi ise, tamamen tesadüf eseri izlemiş olduğum Love and Other Disasters. Tamamen tesadüf eseri diyorum çünkü, arayarak bulduğum bir film değildi, birinin tavsiyesi üzerine de izlemeye kalkışmamıştım. Kendiliğinden önüme düşmüştü sanki. Eğer içinizde izlemeyen varsa, mutlaka izlemesini tavsiye ediyorum. Eminim ki, benim kadar eğlenirsiniz. Ayrıca izledikten sonra, benim o zamanlar yaptığım gibi, benzer tarzda filmler bulabilir miyim diye etrafı kolaçan etmeye de kalkabilirsiniz. Ama bulamazsınız, boşuna aramayın. Ufak bir not, bu filmden etkilenip, gecikmeli olarak da olsa, Breakfast at Tiffany's filmini de izlemiştim. 




Seyir zevkinizi bozmayacak şekilde, kısaca konusundan bahsedeyim: 
Emily, eş cinsel olan ev arkadaşı Peter gibi, aşkta ilerleme sağlayamayan, aşka karşı güvensiz biridir. Eski sevgilisine aşık olmadığı halde, uzun süre ondan ayrı kalamamaktadır. Bir gün beraber çalıştığı -ve eş cinsel olan- ünlü bir fotoğrafçının yeni asistanı, Paolo ile tanışır ve onu kaprisli ve çapkın fotoğrafçının yeni sevgilisi zanneder. Bu yanlış anlaşılma sonucunda, tanıdıkça sevmeye başladığı -aslında eşcinsel olmayan- Paolo ve çok sevdiği ev arkadaşı Peter'ın arasını yapmaya karar verir. 
Film, bu basit konu üzerine kurulu olsa da, müzikleri ve renkli görüntüleriyle insana, kendini beğeniyle izletiyor. Hatta birazdan, benim yapacağım gibi, tekrar dahi izlettirebiliyor.


Filmden de birkaç görüntü koyayım. Belki benim sözüme güvenmeyip, izlemekte kararsız kalan arkadaşları, resimlerle cezbedebilirim. Olmadı, en azından 'elimden geleni yaptım' diye düşünürüm.

-Emily ve Paolo-



-Emily ve eski sevgilisi-

-Emily ve Peter-

-Paolo ve Peter-


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder