30 Aralık 2009

Sonunda geldi! Bu nasıl bir mutluluktur?

KAT-TUN DVD'si elime ulaştı sonunda. Daha çıktığı ilk gün yollandığı düşünülürse, Yesasia'nın verdiği 2 haftalık sürenin, son gününde gelmesi, sinirlerimi bozdu açıkçası. Çünkü durumun siteyle değil de buradaki dağıtım sorunuyla ilgili olduğu öyle açık ki! Yasal süreyi aşmayacakları güne kadar ellerinde bekletiyorlar işte, başka ne olabilir. Eminin 1 hafta önceden gelmiştir ama bana getirmeleri bu kadar uzun sürmüştür. Sinir bir durum gerçekten!
Her neyse daha dün, neden hala gelmediğini düşünüp üzüldüğüm halde, bugün sevinçten havalardayım! Sizlerle de paylaşacağım ya bu sevincimi, paketi elime ilk aldığım andan itibaren bol bol resim çektim. Ama hep aynı şeyin farklı açılardan çekilmiş resimleriyle de doldurmamak lazım elbette burayı :P 
Buna dikkat etmem lazım... Bakalım artık!
Bakın, işte böyle geldi :P




Dizayn ve yerleşim gerçekten çok hoş görünüyor. 
Evren ve gezegenleri şeklinde!


Yukarıdaki KAT-TUN broşürünü yerinden çıkarıp içine baktığımızda da...
Tada!





Teşekkürler Hong Kong!
Bu -benim için çok kıymetli- DVD. senin sayende ellerimde :D

8 yorum:

  1. Harika :D Sonunda :D

    Mutluluğunu tahmin edebiliyorum ^^ Ne denir? Güle güle sakla, izle mi :P

    YanıtlaSil
  2. hehe lütfen bilgisayar ekranı reklamı yapmayalım :D "samsung" :D

    Yaw ne güsel almışsın :D Güle güle izle :D Allah çizilmeden gül gibi uzun bi ömür versin inşallah :D

    YanıtlaSil
  3. Hadi gözün aydın! :D Ne mutlu sana^^

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim^^
    Yuppii :)

    YanıtlaSil
  5. Anonymous3/1/10 23:00

    yaa acaba ne kadar tuttu sana gelmesi bende sipariş edicem ama fiyatını bilmiorum lütfen yardım!!!

    YanıtlaSil
  6. Yesasia'da belirtilen fiyat haricinde ekstra bir şey ödemedim. Normal süreden daha kısa sürede elinde olmasını istiyorsan eğer, ekstra kargo ücreti var. O da orada yazıyor zaten. Ben normal sürede, yani 2 haftada elimde olacak şekilde sipariş vermiştim. O da sadece 70 dolar tuttu (Limited baskısı). Normal olanı 60 dolardı.

    Ufak bir not:
    Lütfen bir sonraki yazılarınızda isim de belirtiniz ki, size nasıl hitap edeceğimi bileyim. 'Adsız' yazısı pek hoş görünmüyor çünkü :)

    YanıtlaSil
  7. ah sağol gerçekten!!bende sipariş edeceğim çünkü çok çok sağolbu arada site için tebriklerdurmadan takip ediorum.mükemmel!!!!

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim Aki^^ Takip eden arkadaşların varlığını bilmek güzel :)

    YanıtlaSil