Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

15 Aralık 2009

Xmas Nante Daikirai (2004) - Bölüm 1-ÇEVİRİ-

Fukada Kyoko - Kurihara Fuyumi

Akanishi Jin - Kitagawa Sho

Yamada Yu - Murakami Rena

Kimura Ryo - Okura Masaya

Kabira Jay - DJ Sugisaki

Yue Takeyuki - Ueda Tomohiro

Monsieur Kamayatsu - Okura Hiroshi

Kaneko Ken - Kihara Kensuke
Önceden de bahsi geçmişti. Xmas Nante Daikirai diğer adıyla I Hate Xmas, dört bölümlük bir yılbaşı özel draması. Fukada Kyoko sevgim de depreşince, her bölümü ortalama 20'şer dakikadan ibaret bu diziyi, Akanishi severler için, zamanlamasını dahi kendim yaparak, çevirmeye karar verdim. Hatta ilk bölüm bitti: Birinci bölümün altyazısı. Umarım çok büyük senkron hataları yapmamışımdır/yapmam. Ben beğeniyle izlemiştim, dilerim sizler de beğenirsiniz. Tek kötü tarafı, elimdeki bölümlerin görüntü kalitesinin iyi olmaması. Ama en kötü ilk bölüm, diğerleri daha bir idare eder şekilde. Vaktinde zar zor arayıp bulmuştum, sırf Akanishi'yi izlemek uğruna! İşte o zamandan elimde olanları, ne olur ne olmaz diye sizlerle de paylaşacağım. Belki hiçbir şekilde diziye ulaşamayan, edinemeyen olur. Torrentten de bekliyorum 1 haftadır inmesini. Şu an yaklaşık %60 civarında, kağnı gibi geliyor maşallah. Ama aynı şekilde onların görüntülerinin de iyi olmasını beklemiyorum açıkçası. Nedense bu drama harcanmış arada, bulunmuyor kolay kolay. Gömüsüz-ünü de bulamadım zaten :D Eğer elinizde önceden olma, ya da aradığında düzgün bir şeyler bulabilen olursa, lütfen beni de bilgilendiriniz. Çok minnettar kalırım, şimdiden söyleyeyim. 
İndirme linklerine buradan ulaşabilirsiniz. Son iki bölümün yüklemesini, çevirinin tamamı bitene kadar tamamlayacağım.
Ufak bir not: Diziyi izlerken, Akanishi'nin haline üzüleceksiniz, haberiniz olsun. Aşık olduğu kızdan da, bir o kadar nefret edeceksiniz. Ama yine de izlemenizi tavsiye ettiğim bir dizi. Hemen bitiyor zaten...
Herkese iyi seyirler^^

Ekleme:
Kendi yüklediğim linkler artık çalışmıyor. Onun yerine RAW bölümleri Japan-Fans'tan indirebilirsiniz.

2 yorum:

  1. Akanishi dizisi, hem de chibi haliyle. İzlemez miyiz hiç :D

    Sürpriz oldu bu ^^

    YanıtlaSil
  2. :) Bi dur janoomma yawaş :) Bi nefes al :) Bir sürü çeviri içinde boğulcan yakında :) Az dinlen kendine de wakit ayır :)

    4 bölüm azmış :) İZlemek lasım. Hem Jin i de yakından tanımaya bi adım atmış olurum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...