Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

17 Aralık 2009

Xmas Nante Daikirai (2004) - Bölüm 2 -ÇEVİRİ-

İkinci bölümün altyazısını da tamamladım bugün. Kaldı son iki bölüm. Eğer yarın bir aksilik çıkmaz da üçüncüyü bitirebilirsem, kısa süre sonra tamamı hazır olacak demektir ki, bu da beni mutlu ediyor. Kısa seriler ne güzelmiş! Aynı şekilde, ikinci bölümün linkine buradan ulaşabilirsiniz. 
Kaç gün oldu, hala %96'da bekletiyor torrent beni. Oradaki bölümler de gelir gelmez atacağım rapide. Mevcut bölümlerin kalitesinden memnun olmayan arkadaşların aklında bulunsun. Ama dediğim gibi, %96'yı geçemedik bir türlü. Bakalım artık, bekliyoruz.
İyi seyirler ^^

2 yorum:

  1. 2. bölümde gelmiş bile. :) En iyisi download koyuyumda sabaha insin :D Çeviriler bitince indiriyim diodum. Zaten 4 bölüm e 2. bölümde geldi :) ellerine sağlık janoommacım

    YanıtlaSil
  2. A ben bunu indiriyordum yarım kalmıştı. Hatırladım şimdi devamını da alayım bari :P

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...