13 Ocak 2010

Chevelle - Send the Pain Below ve Point #1

Geçen gün, Lastfm'de dinleme/sanatçı listelerime bakarken gözüm takıldı, özlemişim iyice... Hep oradaydı da, ara sıra birkaç şarkı dinler geçerdim. Ama dediğim gibi, özlemişim iyice...
Ben size hiç onlardan, Chevelle'den bahsetmedim sanırım. Eskiden beri aşığımdır aslında Chevelle'e. Hele ki solistin sesine... Ah, ah... Hele bir de şu, Send the Pain Below isimli parçaları yok mu! Beni benden alır. Her şarkıları dinlemeye değerdir, ayrı güzelliktedir her biri. Tam Chevelle havamdayım görüldüğü gibi, öve öve bitiremem gibi geliyor, burada kesiyorum o yüzden. Buyurunuz resmi siteleri. 
KAT-TUN dinlemeye başladığımdan bu yana pek dinleyemiyordum aslında. Gömüldüm ben de iyice KAT-TUN'a :D
Ama aşırı aşırı özlediğimi fark ettiğimden beri Chevelle'i, bol bol özlem gideriyorum kendileriyle. Bayıla bayıla dinlediğim diğer şarkılardan birkaçı da; Closure, I Get It, Comfortable Liar, Point #1 (en sevdiğim şarkıdır), Sleep Apnea, Well Enough Alone, The clincher... Devam eder gider aslında bu liste, kısa kesmek lazım :) Ama Jars'ı da eklemem lazım o listeye mutlaka!!!
Bir de video mu eklesem acaba!
Bu parça, dinlemeye doyamadıklarımdan, sadece bir tanesidir.

Hatta hızımızı alamıyoruz ve bir video daha ekliyoruz!

Bu şarkıya, elimde olan bir konserlerini izlerken takılı kalmıştım. Canlı performansı da epey iyi grubun, tüylerim diken diken izlemiştim. Ayrıca solistin sesine de, o konserde aşık olmuştum zaten. Ara ara dinlemeden duramam kesinlikle. Yeri kolay kolay doldurulamaz bir parçadır bana göre bu parça. Şahanedir.
Her  neyse, Chevelle sevgim böyle işte... Ben hep diyorum, KAT-TUN hariç öyle oturup pop grubu dinlemiyorum diye. İşte bu yüzden oturup asla, geneli RnB yapan kpop gruplarını dinleyemiyorum galiba.
Zaten Japon müziğinin de çok fazla içerisinde değilim. Severek dinlediğim birkaç isim var ama tabii artabilir zamanla bu sayı. Çünkü hep yeni birilerini keşfediyoruz. Beğeniyle dinleyebileceğim tarzda müzik yapanlar çoğunlukta çünkü Japonya'da. 
Bakalım artık! 
Sevdiklerime yeniler eklenir ama eskiler de kesinlikle değişmez!
Chevelle gibi yani...

2 yorum:

  1. Yeni bir şeyler keşfetme arzumun doğmasını beklemiştim bu videoları dinlemek için. Yoksa her şeyi reddetme meyilli oluyorum :)

    Gerçi müzik zevkimiz fazlasıyla uyuşacağı için beğeneceğime emin bir şekilde tıkladım zaten ^^

    Ve de beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. Beğenmişsin ne güzel^^

    Belirtmeyi unutmuşum!
    Ben solistin sadece sesine değil, söyleme biçimine de bayılıyorum.

    YanıtlaSil