Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

29 Ocak 2010

FİKRİMCE...

Lafı dolandırmadan, doğruca söylüyorum.
Love yourself ' i ne kadar çok sevdiysem, The D-Motion'dan da o kadar nefret ettim. 
Yine yaptı yapacağını işte KAT-TUN. 
Tamam, alışığız biz KAT-TUN'un kafasına göre her telden çalmasına da, bu nedir? 
"Bunu da denemiş olalım bari" mi diyorlar, ne yapıyorlar anlamadım! 
Bir daha yapmazlar umarım böyle bir şey! Şarkıya, canlı olarak söyleyişini kısıtlayacak 
efektler koymanın ne anlamı var ki? 
Çağın müzik çeşidi bu olabilir, çoğunluk çok aşırı seviyor olabilir. 
Ben onlardan değilim. Batı ya da doğu fark etmiyor -isim vermeyeyim- 
çoğunluk bu tarz yapıyor, evet! Ama oturup da evimde 
dinleyeceğim bir müzik değil bu! Ne evimde, ne yolda ne de metroda!
Sadece arkadaşlarımla beraberken, onlar yüzünden, 
zoraki dinlemişimdir şimdiye dek. 
Yani kendi yakın arkadaşlarım bile bu tarz dinlediği halde, 
ben bir türlü ısınamıyorum. 
Tamamen zevk meselesi elbette! Sevenine karışmam, 
sevmediğim için de laf duymak istemem!
Diyebileceğim tek şey, KAT-TUN'un 
bir daha bu tarzı denememesi için hep dua edeceğim... :P
Ah The D-Motion, ah!
10. yıl dönümlerinde çekecekleri belgeselde kasıla kasıla, 
"Biz şu tarz müzik yaptık, şunu da denedik, bunu da denedik, 
denemediğimiz bir şey kalmadı, bundan gayet memnunuz... 
Böyle devam edeceğiz..." 
tarzı açıklamaları olacak sanırım... :P
Ufak bir not: Love yourself klibinde Kame sizce de çoook güzel değil mi?
(Bunu da illa ki araya sıkıştırmam gerekiyordu da :P)

9 yorum:

  1. MS performanslarını izledim şimdi. İlk defa bir KAT-TUN şarkısını dinlerken sıkıldım! Olamaz böyle bir şey :/

    İlk başta Love Yourself'i de bek beğenmemiştim, ama kısa klipte Jin ve Koki'nin partlarını da duyunca hoşuma gitti. Zaten bu D-Motion'un yanında harika kalıyor o ayrı da ^^'

    Bir parçayı dinlerken her birisinin sesinin ayrı renkte gelmesi pek hoşuma gider benim. D-Motion'da hepsi metalik olmuş. Farkları kalmamış hiç :/

    Dım tıs dım tıs disko müziği olmuş resmen :P

    Kame ile ilgili soruna kendi blogumda cevap vermeyi tercih ederim :P

    YanıtlaSil
  2. 10 yıl... 2016... Sence o zaman hala KAT-TUN dinliyor olur muyuz?

    YanıtlaSil
  3. 2016 için benim dinleyip dinlemeyeceğim onlara bağlı :P
    D-Motion gibi şarkılardan uzak dururlarsa dinlerim gibime geliyor. Ay nefret ettim şarkıdan, bildiğin gibi değil. Tarif de edemiyorum!

    Bugünkü MS ise, performans bile değil bence! Ne ki o öyle? Hele Kame'nin Lady Gaga tipi gözlüklerine ayrı bir sinir oldum. Kendisini de müziğini de hiç sevmem zaten.
    D-Motion'la iyice özenmişler ona belli ki. Akanishi'nin başı göğe ermiştir artık. N'olurdu sanki o tek başına söyleseydi bu şarkıyı? Ya da bari sesleriyle oynamasalardı! Şu abuk akım çok uzun sürmese bari de kendilerine gelseler bir an evvel. Yeni hayranlar kazanalım derken, eskilerden olacaklar. Bunun farkındalar mı acaba?

    YanıtlaSil
  4. Bu arada, blogunda Kame'yle ilgili kötü şeyler okumayız umarım Berre :P

    YanıtlaSil
  5. Eyvah ki ne eyvah :P Çok gülüyorum şu an kendime! Performansta Kame'nin taktığı gözlükleri dizinin 3. bölümünde Sunako takıyormuş :D Yani sırf eğlencesine takmış Kame onları! Ben de garipsemiştim... Oh be!
    3. bölüme biraz bakayım dediydim, üstten üstten bakıyordum ki ne göreyim! Gece gece nasıl da kahkaha attırdılar bana bilemezsiniz. Çok güzel bir dizi bu yaaa!

    YanıtlaSil
  6. Bu gözlüklü yorumuna cevap verdim mi ben senin? Çeviri olayı arasında kaynadı galiba, hatırlamıyorum çünkü :P

    Sevdiğinden takmıştır o o gözlükleri sevdiğinden ^^ Seviyor öyle garip, kuru kafalı aksesuarları :P

    Şarkı hakkında da, hakikaten çok Jin'sel. Sözleri itibariyle de. Kendileri ne düşünüyorlar çok merak ediyorum bu konuda. Bir ropörtaj filan olsa da öğrensek.

    YanıtlaSil
  7. Yorum yazamama sıkıntısı çekiyorum kaç gündür. Sadece IE ile yazılabiliyor :S Daha önce hiç başıma gelmemişti. Umarım kalıcı bir sorun değildir. Bir cümle yazacaktım bu yorumunu ilk okuduğumda, yazamamıştım bir türlü.
    Cümle de şuydu:
    O gözlüklerin sevilecek neresi varsa artık?? :P
    Oh, yazdım!

    YanıtlaSil
  8. Blogla ilgilenemiyorum pek, bu konu ile ilgili başlık açarım diye düşünüyordum ama geçti sanırım artık :P

    Kame'ye gelince, çok bir eleştirim olmayacaktı zaten, merak ettirdim galiba seni de ama ^^'

    Klipte giydiği ceketi hiç beğenmedim o kadar :D Kim seçiyor bu çocukların kıyafetlerini Allah aşkına? O ceket ne öyle ^^'

    D-Motion'da da Nakamaru'ya giydirdikleri tanımlayamadığım abuk kıyafet...

    Kendileri de beğenmiş ki giymişler O_o Zevksizler :P

    YanıtlaSil
  9. Nakamaru'nun giydiği, Peter Pan tiyatrosunda kullanılan korsan kıyafetlerini anımsattı bana :D Bir kılıç tutuştursalarmış eline, olurmuş yani :P
    Ama Kame'nin bol dudaklı ceketini ben beğendim yw :))))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...