Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

16 Ocak 2010

Kame hakkında...


  • Diğer KAT-TUN elemanlarını sevdiğim gibi Kame'yi de çok severim ben (hatta bazı üyelerden daha bile çok), sevmeyenin nedenlerini anlamam.
  • Çok beğenirim, beğenmeyenin de nedenlerini anlamam.
  • Kendisine çeşitli aşağılayıcı isimler takanlardan nefret ederim ve öylelerine hiç bulaşmam. Her şeyin en iyisini onlar biliyordur çünkü :P
  • Hiçbir  yerde Kame'yi izlemediği halde oyunculuğuna dil uzatanların dilini arılar soksun :P İzlediği halde dilini içeride tutamıyorsa, demek ki kişinin Kame'yle olan sorunu cidden büyük :P
  • Sevgili ekşi sözlük One Pound Gospel'le ilgili Kame'ye neler demiş (her kelimesine katılıyorum), buyurun beraberce okuyalım:
" my boss my hero tadinda bir japon filmi. aslinda filmi bu haliyle animeye cevirseniz kimse farketmez. karakterler ayni animelerdeki gibi tepkiler veriyor. animelerdeki karakterlerin donma hareketleri, gaza gelme hareketleri, sinirlenme anlari hepsi ozel efekt olmadan oyunculukla yapilmis. anime izler gibi izliyorum my boss my hero kadar sesli gulmedim ama daha cok tebessum ettiriyor.
konusu kisaca genc bor boksorun hikayesi kahramanimiz hafif naruto kisiliginde normalde anime disinda narutonun filmi cekilse onu oynayacak kisi asla yerini dolduramaz ama basroldeki kazuya kamenashi filmdeki adiyla kosaku hatanakabir manga karakterini canlandirdiginin bilincinde ve olabilecek en guzel performansi sergiliyor naruto'yu bile canlandirabilir. ayni rolu daha once manga okumamis anime okumamis bir kulturden herhangi bir oyuncu bir hollywood unlusu bile sahneyelemez."
İsteyen istediğini düşünmekte özgür elbette ama ben de Kame'nin rol yeteneği için bunu yazan kişiyle aynı görüşteyim. Kolaysa çıkıp biri bu rolü canlandırsın!

Neden mi bunları yazma gereği duydum?!
Sanırım Kame'yle ilgili olarak okuduğum olumsuz yorumlar sinirlerimi iyice bozmaya başladı. Ben henüz izlemedim son dizisinin yayınlanan ilk bölümünü. Hardsub ya da softsub farketmez, çeviri gruplarından hangisi erken çıkarırsa o altyazıyla izleyeceğim. O nedenle bekliyorum. Ama eminim bu kadar büyüttükleri Kyohei karakterini de gayet güzel canlandırabilmiştir Kame. Kişiyi sevmiyor olabilirsiniz ama yeteneklerini küçümsemek, tamamen kişisel kaynaklı olan sorununuzu içinizde büyüttükçe büyüttüğünüzü gösterir ki bu da hastalıklı bir tutumdur. Bunu da sağda solda yazmanın bir anlamı yoktur! 

Tüm bu dediklerim anlayana elbette!!!

10 yorum:

  1. Janoomma, bunlar bana değildi di mi? "Kame ile aramı düzeltemedim pek" dedim diye :P

    Ben onun rol yeteneğini beğenirim yw. Önüme gelen yerde de yazıyorum hatta ^^

    Yok yok, bana değildir herhalde :P

    YanıtlaSil
  2. Sana niye olsun Berre, aşkolsun :D
    Senin Kame'yle ilgili fikrini değiştirdiğin gayet aşikar zaten. Hatta seviyorsun da farkında değilsin aslında bence :P

    YanıtlaSil
  3. Huh! Üstüme alınmıştım ben de. Rahatladım ya :P

    Tabi ilk başta onun resmimi çizmemden ben de şüpheleniyorum ama, hala ikilemdeyim bence :P

    Ne oldu peki, niye bunu yazma ihtiyacı hissettin? Birilerine çok sert bir yanıt olmuş da ^^'

    YanıtlaSil
  4. Öyle belli birine cevaben değil aslında. Ama çok içimden geldi, açığa vurmadan duramadım. Denk geliyorum hep, şu yeni dizi yüzünden öyle abuk yorumlara. Gerçi benim bloguma da, KAT-TUN ve Kame sevmeyen biri uğrar, üstüne bir de yorumları okur mu(!), hiç sanmıyorum :P Gelmesin zaten, istemem!
    Ayrıca herkes kendi blogunda fikrini söylemekte özgür :P

    YanıtlaSil
  5. Wuhu janoomma baya kızmışsın :D Takma kafanı boşver gitsin. Bak hiç kame sevmeyen geliomu buraya :D Ki o tatlı yüzü kim sevmez :D Uedam ayrı tabi :D

    YanıtlaSil
  6. Her yorumuna Ueda'yı eklemesen diyorum Fato :D Anladık biz, çok seviyorsun ama, konunun şu an onunla hiç mi hiç alakası yok gördüğün gibi!

    YanıtlaSil
  7. Bak, ben her yorumuma Nakamaru' yu ekliyor muyum? Kızdırma Janoomma' yı :P

    YanıtlaSil
  8. :) Tmm yaw :D Allah allah :) Ne kızıosunuz :P

    YanıtlaSil
  9. kame'yi severiz,severek izleriz. wallflower'in yeni bolumunu de sabirsizlikla bekliyorum, biraz asabi dovusu seven bi karakteri nasil canlandiracak merak ediyorum..

    YanıtlaSil
  10. Güzel canlandırır o, güzel ^^ Ben eminim kucukrukiye :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...