14 Ocak 2010

KAT-TUN Wallpaper









4 yorum:

  1. Bu çekimleri de çok hoştu. Güzel kullanmışsın :) Beyaz ve sade, sevdim :)

    Gerçi havaya oturuyorlarmış gibi olmuş :P

    Ueda' nın da parmağında yanık varmış. Fark etmemiştim daha önce.

    YanıtlaSil
  2. :D hakkaten ueda parmağında yanık war :D En güsel ueda nın resmi olmuş :)

    **Janoomma ne zamndır bloguna bişi yazmıodun çtım baktım bi yazmışsın hepsi wallpaper. Gözüm gönlüm açıldı walla :D

    YanıtlaSil
  3. Tüh! Görseydim yaparken, yok ederdim o yanığı :(
    Neyse artık ne yapalım, oldu bir kere.

    Aslında ben Akanishi'li olanı yaptım önce -ki, bence en güzel onunki oldu aralarında Fato :)- ve beğenince, neden diğerleri için de yapmıyorum dedim. Ama şu havada oturma olayına bir çare bulamadım ne yazık ki Berre :P Hele Kame, sadece değdirmiş, oturmuyo bile :D Az daha altlarına birer tabure de ekleyecektim :P

    YanıtlaSil
  4. Ben birer çizgi filan çekerdim herhalde tam altlarına. Zaten fark etmişsindir, bayılıyorum çizgi çekmeye :P

    Kalsın canım yanığı, ne karışıyorsun ^^ Jin' in de bileğinde var ya öyle bir yanık. Motor kazası mı ne geçirmiş. Böyle ufak yara izleri, yanıklar rahatsız etmez beni. Kişiye özgü bir şeymiş gibi gelir.

    YanıtlaSil