Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

27 Ocak 2010

One Pound Gospel -çeviri-

Keyfim epey yerinde bu akşam, çünkü bu eğlenceli dizinin çevirisini tamamladım. Şimdiye dek izlemeyen ve Türkçe altyazılı olarak izleyecek olan tüm arkadaşlara iyi seyirler dilerim. En kısa zamanda ben de sıcak kakaomu ve kurabiyelerimi önüme alıp, baştan sona tekrar izlemeyi düşünüyorum. Tabii kardeşimle beraber!!!
Altyazılar için buraya buyurun.


Ne de olsa çeviri bitti, bu son kez diyerek, bol bol resim aldım.

6 yorum:

  1. Owww final gelmiş janoomma :D Son 2 bölümü koyuyumda indirsin bilgisayarcığım :D Ellerine sağlık janoomma :)
    Not : :) Ben bu rahibe angela yı nerden tanıorum diodum. Jang geun suk un bi filmi wardı "one missed call" die.Tee 2006 yapımı :) Orda ikisi oynuodu. jang geun suk dilsiz birini oynuodu. Hatta filmin sonu sinirimi çok bozmuştu.. Film güseldi ama ordada bu kızı beğenmemiştim :D

    YanıtlaSil
  2. Meisa Kuroki'yi normalde de çok beğenirim ben. Çok güzel bir kadın bence.

    YanıtlaSil
  3. bilmiorum yaw. Oyunculuğu güselde tipi bi garip gelio bana :D

    YanıtlaSil
  4. Meisa Kuroki'nin tipi bana da çok garip gelmiştir hep. Garip değil, kelimenin tam anlamıyla itici. Aslında güzel kız. Ama bendeki etkisi ilginçtir öyle.

    Bu dizide de gözüm alışıncaya kadar baya zorlandım ^^'

    Tekrardan ellerine sağlık Janoomma. Bu diziyi çevirip, hatırlatıp, izlememi sağladığın için. Sen çevirmeseydin kesinlikle izlemek aklıma gelmezdi ve böylesine eğlenceli bir şeyi kaçırırdım :)

    Teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten ellerine sağlık Janoomma!
    Senin çeviri hızına ve çevirilerine hayran kalmamak elde değil.
    Diziye de bayıldım, Kame'nin oyunculuğuna da.
    Yeni çevirilerini sabırsızlıkla bekliyorum ^^
    Bu arada ben Meisa Kuroki'nin çok güzel olduğunu düşünüyorum. Hatta fazla güzel bir kadın. :D

    YanıtlaSil
  6. janoomma ellerine sağlık...Ah tadı damağımda kaldı dizimizin:D doyamadım Kame'ye...Çok eğlendim seyrederken:)Hayran kaldım bir kere daha oyunculuğuna.Yeni çevirilerini bekliyorum haberin olsun...Darısı Sapuri'ye inşallah:D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...