13 Ocak 2010

Tembelim ya... Ondan...

Son zamanlarda zamanım hiçbir şeye yetmiyor. Ya da ben vaktimi verimli kullanmayı unutmuşum!
Burayı çok boş bıraktığımın farkındayım ama öyle tatlı bir tembellik var ki üzerimde, neredeyse hiçbir şey yapmıyorum. Bazılarınızın kulağına çok kötü geliyor olabilir ama çok memnunum bundan ben. Hiçbir şey yapmamak... Buna mecbur olmamak... Bir süredir sabahın dokuzunda yatıp, akşam beşte uyanan biri olarak, tembellik hakkımı emin olun çok yerinde kullanıyorum. Geceler gündüzüm oldu neredeyse. Birkaç gün içinde bu uyku düzenimi düzeltmem lazım kesinlikle! Ama nasıl?!
Asıl söylemek istediğim şuydu... LANDS'in Olympos albümündeki Jin şarkılarını iyice dinledim de...
Umarım Akanishi LANDS tarzıyla söylemeye alışıp, KAT-TUN'da da o şekilde söylemeye başlamaz. Hayır, söyleyişine kötü demiyorum kesinlikle. Ama LANDS'de müzik ön planda zaten, onun sesi değil. Geveleye geveleye söylüyor ya, ondan... Olmadı, kendisine Hyde'ı örnek alsın! Hiç karıştırıyor mu VAMPS tarzı söyleyişiyle L'Arc en Ciel söyleyişini. Ne güzel yapıyor! 
Sadece grup içinde sesi iyice kaybolacak eğer aynı şekilde söylemeye devam ederse. Her neyse işte, çıksın şu single da, anlarız.
Sonra, yeni wallpaper'lar yapmak istediğim bir sürü güzel Jin ve Kame resmim var ama tembelim ya, oturamıyorum hiç başına! Bir sürü güzel wallpaper'ım da var ama nereden aldığımı hatırlamadığım için, sizlerle paylaşamıyorum. Özellikle paylaşmak istediğim bir Kame'li olan var ki... One Pound Gospel'in çevirisine başladığımdan beri ekranıma yapıştı kaldı. Ama ne yazık ki, sahibi üstüne imza atmadığı için, kendime saklıyorum o yüzden onu. Gerçi KAT-TUN ve Kame seven arkadaşlarda muhakkak vardır zaten :D
Bu arada, Kame'nin dizisi başlasın da, başım göğersin diye bekliyorum sabırsızlıkla...

6 yorum:

  1. Arada bir tembellik yapmak iyidir ^^

    Olympos' u dinlemedim ben daha. Hatta indirmedim bile. Orjinal albüm kayıtlarını mı buldun yoksa radyodan tv' den çekilen ripleri filan mı?

    YanıtlaSil
  2. Albüm ;)
    Hatachi no Sensou'yu önceden seviyordum ama Kodo diye bir şarkı var... Aah, ah!

    YanıtlaSil
  3. Albümü indirdim diye hava atıp kestirip atacak mısın, yoksa nereden indirdiğini söyleyecek misin :P

    KAT-TUN Love ve J-One Records' da yoktu galiba.

    YanıtlaSil
  4. Bulamayacağını hiç aklıma bile getirmediğimden, ekleme gereği duymamıştım, özür :D
    Bak burada var. Ben indirdiğim yeri hatırlamıyorum ama bunu da indirip kontrol ettim senin için, doğru :) http://www.mediafire.com/?zzzh2hzyzez

    YanıtlaSil
  5. Pardon iyi kontrol edememişim :D
    4 numaralı şarkı Yuuki, 5 numara Kodou olmalı. İsimlerini yanlış yazmışlar, sen düzeltiver. Onun haricinde bir sorunu yok albümün.

    YanıtlaSil
  6. Başka yerlere bakamayacak kadar üşengeç hissetmiştim kendimi nedense :P Böyle hazır link iyi oldu :D

    YanıtlaSil