Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

11 Şubat 2010

En Sevdiğim KAT-TUN Performansları

Utaban performansını izlerken, böyle bir konu açma fikri geldi aklıma. Sadece dinlemeyi değil, izlerken dinlemeyi tercih ederim çoğunlukla ben. Program performansları veya konserleri hep elimin altındadır o yüzden. Program performansları arasından "EN SEVDİKLERİM" sıralaması yapmaya çalıştım ama zor geldi... O_o
 Sıralamasız sunuyorum listemi... 

~SHOT! (Queen of Pirates/2008 albümünden)
En sevdiğim şarkılarından biridir zaten. Özellikle bu performansı da canım çektikçe, ayıla bayıla izlerim.

~GLORIA (Real Face/2006 single)
Daha ilk single çıkalı 20 gün olmuş olmamış. Tazecik ve kesinlikle de heyecanlılar ama mutlular. Yani bence öylelerdir. Bir vakitler çok aramıştım bu performansın daha kaliteli olanını. Ama bundan iyisini bulamadım. Tam tamına 1 ay beklememe rağmen tamamı inmediğinden ve inecek gibi de durmadığından, o kadarını kesip aldım ben de... Bu nedenle başında bir yerinde atlama yapıyor videoda. Eksik kısmı olduğu için yani! Ama, ona rağmen severek izliyorum ben. Jin'in ellerini çırptığı bir yer var^^ Bebek gibi! Çok sevimli!
Eğer elinde iyisi olan varsa, bana link versin lütfen. Ya da benim bulamadığım o güzel linkleri bulabilecek bir hayırsever de çoook hoş karşılanır. Ama şu, eskitme videolar gibi olan JPB videolarından olmasın mümkünse. Onları izlemeye tahammül edemiyorum, çok soluk ve kalitesizler!
Bu kadar bahsetmek yeter, alın birkaç da resim size...

~SPECIAL HAPPINESS (Best of KAT-TUN/2006 albümünden)
Gloria ile aynı gün, Kame ve Junno'nun beraber söyledikleri Special Happiness de favorilerimdendir. Özlüyorum izlemediğim zaman. Abartmıyorum. Çok güzel söylüyorlar çünkü.

~DON'T U EVER STOP
(Aynı adlı single/2008 ve Break the Records -by you & for you-/2009 albümünden)
Çok hareketli oldukları için düzgün resim almak epey zor oldu ama azmin elinden ne kurtulabilir? Eskiden, şimdiki gibi Kame tek başına canlı söylemiyordu programlarda... O_o
Sadece bu kadar değil elbette sevdiklerim. Bunlar sadece şimdilik sizlerle paylaştıklarım. Örneğin bu başlığımda bahsettiğim gibi, oradaki Keep The Faith performansı, en sevdiklerimden biridir. İlk zamanlar, çekim esnasında Junno birilerine çarptı da ona gülüyorlar sanmıştım (Kendisi biraz hareketli ya, ondan öyle düşündüm). Ama sonradan yorumları okuyunca öğrendim ki, o bölümde Kame şarkının sözlerini unutmuş da sallıyor ve herkes buna gülüyor. Zaten şarkının sözlerini ezberleyip onlara eşlik etmeye başladıktan sonra, anormalliği ben de farkeder oldum.
Gün gelir de acaba, Distance'ı söylerler mi bir yerde? Ya da ekran başından dahi olsa, benim görebileceğim bir yerde... :)

Blogumda link kalabalığına sebebiyet vermemek için, indirme linklerini ayrı yerde paylaşıyorum. Dördünü de yükledim. Yani indirmek için buraya buyurun.

3 yorum:

  1. Teşekkürler janoomma linkler için:)Ben bunlardan en çok keep the faith performanslarını beğenmiştim:)

    YanıtlaSil
  2. Bu "shot" pek bir garip geldi bana ya ^^'

    Sevemedim nedense?

    YanıtlaSil
  3. Ama neden ki Berre :( Neden? Neden?
    Şarkı güzel, onlar da çok güzel söylüyorlar...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...