16 Şubat 2010

Kamenashi Kazuya - Güldüren Zamanlar-

Geçen gün, Ranmaru'nuın rol yapışını beğenmediğimi söylemiştim. Ne yapayım, yeteneği kısıtlı adamın, benim suçum yok vallahi. Bence o gitsin dans etsin!!! Ama normalde epey komik biri sanırım. Bilmiyorum, ne zaman bir yerde görsem bir vukuatı oluyor!
Size, Kame'nin 15 Ocak'ta konuk olduğu Hanamaru Cafe programından bir bölüm aktarmak istiyorum. Altyazısız izlemiştim, -o zaman bile gülmüştüm üstelik- altyazılı olarak ise daha bu akşam izleyebildim. Programda, çok güldüğüm yerlerden biri, sunucu, Kamenashi Kazuya'ya sorunuz var mı dediğinde, Ranmaru abi, -gerçek adını ezberleyeceğim umarım bir gün- "Yaşam tarzını çok beğeniyorum, dostum olur musun?" diye soruyor. Herkes yerlerde tabii! Komik insan işte! 
Yandaki resme bakacak olursanız, Kame'nin şaşkınlığı yüzünden belli oluyor zaten.
Bu işte bir yanlışlık olduğunu, bunun bir soru olmadığını söylediklerindeyse, soruyu önce "En sevdiğin yemek nedir?", sonra da "Doğum gününde ne istersin?" diye değiştiriyor. Malum 23 Şubat Kame'nin doğum günü... Amma seviyormuş o da Kame'yi canım! Çekimler esnasında epey eğleniyorlardır bunlar. Ekip olarak konuk oldukları Tokyo Friend Park gibi, diğer programlarda gördüğüm kadarıyla Uchi de çok komik biri... 
Gelelim, şu an buraya yazmak için oturduğum şeye...

Uchi Hiroki, Tegoshi Yuya ve Miyao Shuntaro'dan, Kame'yle ilgili izlenimlerini anlatmalarını istediklerinde hepsi sırayla bir iki cümle kurmuş. Burada da Ranmaru'nun bir vukuatı oluyor tabii, olmaz mı hiç! Lafını "Onu seviyorum" diye bitiriyor!!!
Programda en eğlenceli bulduğum bölüm, basitçe aşağıya aktaracağım bölüm oldu.
Uchi diyor ki;
"İlk başta sadece Kame, buharlı muamele ya da masaj yapıyordu."
Hatta ona "Kız mısın sen?" diye sormuştum. 

"Ancak kendisi oldukça yetenekli."
"Yavaş yavaş biz de ondan etkilendik."
(Toplu bakım zamanı...)

Nasıl ama?
Resimler bile insanı güldürmeye yetmiyor mu?
Çok şeker bunlar cidden yaa...

5 yorum:

  1. nerden indirdin janoomma ya da izledin??

    YanıtlaSil
  2. http://www.megaupload.com/?d=WRGEVV10
    Sanırım bu link işini görür kçrukiye. Eğer yanlışsa da haber verirsin, bendekini upload ederim :D Ama değildir, boyutu tutuyor!

    YanıtlaSil
  3. ay ay ay tesekkur ederiiim. bu aralar bu dizilerin bonus videolarina taktim. inanilmaz eglenceli oluyorlar :)

    YanıtlaSil
  4. Kame kadar bakımlı olan var mı aranızda :P

    Gerçi çocuğun cilt harika. İşini biliyor demek ki :D

    Süslü şeyler sizi :P

    YanıtlaSil
  5. Bu videoyu bulabileceğim bir yer var mı acaba,yada indirebileceğim?

    YanıtlaSil