Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

6 Şubat 2010

KAT-TUN - Aki (2004 Live)

Pekala... 
Duyduk tüm şarkıları ve son kararım: İki tanesi hariç, diğerleri güzel. Bana göre yani!
Dinleme listeme almayacaklarım, The D-Motion ve Akanishi'nin solosu A Page.
Kame'nin solosu Aishiteiru Kara, Heart Beat ve Love Yourself gayet güzel şarkılar.
Sevmedim diğer ikisini işte, sevmeyeceğim de. Sırf KAT-TUN şarkıları diye dinleyebilirim sanmıştım. Hayır, mümkün değil. Sinirleniyorum dinlerken!

 
İşte böyle şarkıları söylemek yakışıyor onlara... 
Gerçi bu da 80'lerin tarzında, ama güzel epey.
Çok üzdüler beni son single ile, çoook!

1 yorum:

  1. İlk defa dinliyorum ben bunu. Cidden çok güzel!

    Ne olur hep böyle devam etseler ^^'

    Yeni single'da benim tekrar tekrar dinleyebileceklerim Jin ve Kame'nin soloları.

    D-Motion'u hiç sevmedim evet, ama Love Yourself ve Heart Beat'a da hiç ısınamadım nedense O_o Heart Beat'da feci derecede Arashi tadı var. Arashi'nin bir parçasını andırıyor. Hangisi idi adı aklıma gelmiyor şimdi.

    Çelişkiye düşürüyorlar beni resmen, single'daki soloları beğenince diğerlerine ihanet etmişim gibi hissettim kendimi. Ne olurdu hepsine birer solo yapsalardı T-T

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...