11 Şubat 2010

KAT-TUN - Love Yourself (Utaban 20100209)

Kame'nin tokası da dahil ~ama cidden öyle Reko ^^ ~, her şeyiyle çok güzel olmuş! Çok seviyorum onları! Bugün kaç defa izlediğimi saymadım. Özlediğimiz gibi bir performans olmuş bu...
Koki'nin giydiği pijamaya ise, söyleyecek laf bulamıyorum zaten. Çok sevdim, çok yakışmış! :P 
İtiraf ediyorum, nasıl olduysa bu sefer gözüme Ueda bile yakışıklı gözüktü. ~Ay, ne sorunum var benim bu çocukla, bir anlasam! ~ Cidden!~

 Edinip de doya doya, misler gibi, üst üste, beğene beğene izlemek isteyenler varsa, buraya buyursun.

2 yorum:

  1. toka sizin de mi dikkatinizi cekti :)
    aynisindan bende de var annem zamaninda pazardan almis. tasli masli diye takmiyorum ama kame'de gorunce bir sempati olustu :))
    berre nin blogta da dedigim gibi kesinlikle daha normal kiyafetler gitdiklerinde daha cok seviyorum ben bu cocuklari

    YanıtlaSil
  2. Öyle bir toka nasıl olur da dikkat çekmez :D

    YanıtlaSil