25 Şubat 2010

Queen Of The Damned -Müzikleri-

Bugün epey işim vardı. Bir taraftan işlerimi hallederken, herzamanki gibi müzik dinliyordum ki, KAT-TUN şarkılarımın arasına tesadüfen karışanbir parça, her şeyi bırakıp dikkatimi ekrana vermeme sebep oldu. O şahaneparçanın adı Slept So Long... Bana eskiden izlemiş olduğum o filmi ve müziklerini anımsattı yeniden.
2002 yapımı Queen Of The Damned filmini izleyenoldu mu aranızda bilmiyorum. Ben, içerisinde vampir barındıran her türlü filmihiçbir durumda kaçırmadığım için, bunu da izlemiştim öğrencilik zamanlarımda. Filminkendisi kusursuz olmasa da müzikleri şahanedir, şahaneden de ötedir. O zamanlargünlerce hatta haftalarca takılı kalmıştım, dinlemeye doyamamıştım.
Filmi izlerken kesinlikle müziklerini görmezden gelemezsiniz. İzlemeyenlere mutlaka izlemelerini tavsiye ederim ama "biz izlemeyiz, sadece dinleriz" diyebilecekler için; işte size fırsat.
1.Wayne Static of Static X - Not Meant For Me
2.David Draiman of Disturbed - Forsaken
3.Chester Bennigton of Linkin Park - System
4.Deftones - Change (In The House Of Files)
5.Marilyn Manson - Redeemer
6.Papa Roach - Dead Cell
7.Godhead - Penetrate
8.Jay Gardon - Slept So Long
9.Disturbed - Down With The Sickness
10.Static X - Cold
11.Earshot - Headstrong
12.Dry Cell - Body Crumbles
13.Tricky - Excess
14.Kidney Thieves - Before I'm Dead
Forsaken ve Slept So Long, zaten herkesin favorisidir muhtemelen. Benim de öyle! Ama System ve Cold gibi, diğer şarkıların da her biri dinlenesi... Söylemedi demeyin!

7 yorum:

  1. Geçenlerde tekrar izlemiştim bu filmi. Dediğin gibi filmin kendisi pek de kusursuz değil hatta Lestat bundan daha komik olamazdı. Ama müzikler tek kelimeyle şahane. Film tek seferlik ama müzikleri ömürlük :)
    Aaliyah bu filmden sonra hayatını kaybetmişti değil mi? Lestat'ı sevemedim ama Marius tek kelimeyle benlikti. Soğuk kahramanım benim :D

    YanıtlaSil
  2. :)))
    Ben Lestat'ı da seviyorum ama yaa... Neresi komikmiş benim sevgili vampirimin? :P
    Ayrıca evet, Aaliyah konusunda haklısın. Gencecikti, talihsizlik işte :(

    YanıtlaSil
  3. Lestat iyi hoştuda pudrası biraz fazla kaçmıştı :D Ama Lestatı öldür hakkını yeme şimdiki vampirlerden iyi olduğu kesin. Şimdikiler çakma vampir. Onun en azından karizması vardı :D

    YanıtlaSil
  4. Gün ışığında parıldayanlardan mı bahsediyoruz, çakma diye?
    :)
    Yoksa taktıkları yüzük sayesinde, gündüz etrafta dolanabilenlerden mi?
    :)

    YanıtlaSil
  5. Haha aklımı okudun. Benim vampirim Angel. Şimdikiler çok deforme olmuş. Vampir mi yoksa manken mi belli değiller? Nerde o eski karizmatik vampirler :D

    YanıtlaSil
  6. Aaa, ben Spike'çıyım. Yok öyle Angel filan :P

    YanıtlaSil
  7. Karizmatik avcı katili. Angel'ın kıskançlık kaynağı:D Son sezon son bölüm biraz saçma bitmişti Angel da Spike da öldü mü kaldı mı belli değil? Gerçi Spike gibi karizma abidesinin Buffy gibi bir çirozda ne bulduğunuda bilemiyorum. Buffy nin harcı Xander ya da o eğitmen Rupert ti. Angel ve Spike bize kalmalıydı :D

    YanıtlaSil