Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

11 Şubat 2010

"RHODESIA" vakti...

Bu akşam nedense Rhodesia dinliyorum peş peşe... Sen git bunun gibi şahane şarkıların üstüne D-Motion'ı söyle... Hala geçmedi kızgınlığım görüldüğü gibi! Sırf KAT-TUN söylüyor diye, her şarkılarını sevecek halim yok. Fazla mantıksız olur bu! Fazla duygusal olur! Benim gibi aksiyon filmlerinde dahi ağlayabilme potansiyeline sahip bir insan için bile hem de... Sadece o nedenle sevene de şaşarım ya zaten, neyse! Bu, konumuz dışında... KAT-TUN sevgimi bilen biliyor nasılsa, açıklama yapmaya gerek yok...

5 yorum:

  1. Janoomma hala mı :P Unut yw, ben unuttum bak :)

    D-Motion duygusal'dan çok mantıksız bence O_o Abuk subuk kelimeler ardarda dizilmiş, şarkı diye sunulmuş.

    Best of KAT-TUN benim favori albümüm. Senin de öyle mi merak ettim :) En harika şarkıları onda bence.

    YanıtlaSil
  2. Sırf KAT-TUN söylüyor diye, saçma bir şarkıyı sevmek fazla mantıksız ve duygusal demek istemiştim :P Ama her yöne gidiyor yazdığım şey :P Bari ufak bir ekleme yapayım.

    YanıtlaSil
  3. Bu arada atlamışım.
    Unutur muyum hiç Berre? Unutmayacağım! Yazdım bunu bir kenara :P

    YanıtlaSil
  4. Bugün nedense eksik kelime kullanımından kaynaklı sorunlar yaşıyorum.
    Bu kez de yazdığım şey, " Unutur muyum hiç? Nasıl böyle bir şey söylersin bana Berre? Yazdım bunu kenara!" gibi olmuş. :D
    Ama aslında, "Unutur muyum hiç? Benim gibi bir fana nasıl yaparlar bunu? Yazdım bunu kenara!" olmalı.
    Yanlış anlamaya meydan vermeden düzelteyim dedim... :P

    YanıtlaSil
  5. Ha ha :D

    O şekilde anlamamıştım hiç :P

    Janoomma, bana bunu nasıl söyleyebilirsin :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...