14 Şubat 2010

Yamato Nadeshiko Shichi Henge

Bu güzelim diziden bahsetmenin vakti gelmişti artık... Konusundan zaten önceden bahsetmiştik, şu an bana hissettirdiklerinden bahsedeceğim sanırım daha çok. İlk iki bölümü, altyazıları çıkar çıkmaz izlemiştim ama 3. bölümü izlememiştim. Önceden göz gezdirmiştim birazcık ama, altyazısı olmadığı için izlememeye çalışmıştım. Zaten araya Gokusen filminin çevirisi girdiği için, merak edip izlemek de gelmedi hiç aklıma açıkçası. Giri Giri güzel bir çeviri grubu, hiç bekletmiyorlar izleyicileri. Bu gece 3. ve 4. bölümü altyazılı olarak peş peşe izledim. Çok eğleniyorum bu diziyi izlerken. Kesinlikle gülmek için bire bir. Ekstradan da içinde Kame var. Ama izlerken, Kame'nin kestirdiği saçlarını düşünmeden edemedim. Üzüldüm aslında, nasıl kıydı o güzelim saçlara diye. Ama biliyorum ki, zaten en sık saç rengi ve modeli değiştiren KAT-TUN üyemiz olduğundan, çok fazla da takmamak lazım. Nasılsa bir gün yine bu sevdiğim saç modelini kullanır. Her neyse, asıl konumuz diziydi! Bitecek diye şimdiden üzülmeye başladım bile. Kötü görüntüyle izlemeye tahammülüm olmadığından, dizi yayınlanır yayınlanmaz, online sitelere hiç göz gezdirmiyorum! Zaten hep üzerine basa basa tekrarlıyorum sevmediğimi o şekilde izlemeyi. Öyle ki, doyumsuzluğuma yenilip, her bir bölümü yaklaşık 2 gb olan 1280x720 görüntülü versiyonu indirip izliyorum. Siz düşünün artık. Kesmiyor 704x396 görüntü (İlk bu çıktığından, bunu da indiriyorum elbette). Amma uğraşıyorsun, altı üstü bir dizi diye düşünecekler olabilir. Öyle tabii! Altı üstü bir dizi... Kame'nin dizisi..!

Aşırıya kaçmamaya çalışarak, birkaç resim ekliyorum...

Diziyi indirmek için: Link

Söylemeden edemeyeceğim, Ranmaru abimizin rol yapışı, gözümü acayip  rahatsız ediyor. Ama onun haricindeki herkes şahane... Favorimse ufaklık!

4 yorum:

  1. meraba, ben de izliyorum 3 ve 4. bölümün altyazısının linkini alabilir miyim? bulamamıştım ben çok iyi oldu :)

    YanıtlaSil
  2. tamam buldum aslında kusura bakma meğer giri giri ingilizce funsab grubununmuş :) dikkat etmemişim.

    YanıtlaSil
  3. Hoş geldin suspiciousninjagirl ^^

    YanıtlaSil
  4. Güzel dizi cidden *___* ama Sunako daha etkili olabilirdi diyorum ben de -,- pek alışamadım hala.

    YanıtlaSil