Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

2 Nisan 2010

Akanishi Jin -klip-

Bu videoyu kimin yaptığını bilmiyorum ama sizlerle de paylaşmak istedim. Nereden bulduğumu hiç ama hiç hatırlamıyorum. Jin'in oldukça sevimli hallerinin olduğu görüntüler kullanılmış. Emeği geçen herkesin adı zaten yer yer videoda geçiyor. Toplu bir çalışma olmuş yani. Buraya alıp yazmak istesem dahi anlamayacağım alfabelerle yazılan isimleri aralardan seçebilmem mümkün değil. O nedenle sorry...
İzlerken şarkıların devamlı değişmesi, insana video uzunmuş hissi veriyor ama aslında o kadar da uzun değil. Fondaki şarkıların seçimini ben yapacak olsaydım daha farklı şeyler seçerdim ama yine de Akanishi Jin severler için güzel bir klip olmuş.
İndirmek isteyenler olur belki:
RS

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...