Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

2 Nisan 2010

Döndüm... ♥

Uzun zamandır yoktum biliyorum ama elimde değil. Evde tadilat var, çevirilerimle bile ilgilenemiyorum doğru düzgün. Bu süre içerisinde Berre'yle birlikte Anego'nun çevirisine başladık ama yalnızca ilk iki bölümü çevirdik şimdiye dek. Yarından itibaren kendimi yalnızca Anego'ya adamak istiyorum. Ya da Kurosawa'ya mı deseydim?

Anego çevirilerinin bu denli aksamasının asıl nedeni, araya planda olmayan başka bir dizi çevirisinin girmesi. O da, Yamato Nadeshiko Shichi Henge. Dizinin henüz bir afişi bile yokken, yani birlikte çevirmeye karar verdiğimiz o ilk zamanlar, sevgili Berre'nin yapmış olduğu bu cafcaflı afişi de buraya koymadan edemedim. Ne güzel afiş değil mi? Eline sağlık Berre...

Mad HatterS ile beraber bu şahane dizinin çevirisini tamamladık sayılır. Daha doğrusu ben kendi bölümlerimin çevirisini tamamladım; Girigiri son bölümün İngilizce altyazısını çıkardığında Mad final bölümünü de çevirecek ve böylelikle dizimiz tamamlanmış olacak. Gerçekten çok güzel bir dizi. İzlemeyen tüm arkadaşlara tavsiye ederim. Bu dizi vasıtasıyla tanıştığım, yeni bir çeviri ortağım da olmuş oldu böylece. MaD HatterS.
Kendisine sevgiler saygılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...