21 Mayıs 2010

Bir heves aldı gidiyor işte...

Normalde elişi olaylarına oldukça yabancıyımdır. Keyfime düşkün oluşum da eklenince isteksizliğime, bir türlü o tip işlerle uğraşmaya vakit ayıramıyorum. Ayırmıyorum desem daha doğru olur. Hep yapacak daha güzel, daha eğlenceli şeyler bulabiliyorum çünkü kendime evde... ^^
Ama dünden beri nedendir bilmiyorum, içimde bir örgü örme isteği var... Zaten örgü haricinde de pek bir şey gelmez elimden. Ha, bir de tığla zincir çekebiliyorum :P Yok abarttım biraz, inanmayın. Tığ da kullanabiliyorum ama aşırı sıkıcı bir iş o. Ne zevk alırlar ondan, hiç anlamam. Hem sıkıcı, hem yap yap bitmiyor... Minicik minicik... 
Biz en iyisi kendi konumuza dönelim... 
Üstelik bir de çok kabiliyetliymişim gibi, bugün çeşit çeşit örgü modelleri aradım taradım; ama en sonunda yine, en basit modellerde karar kıldım... ^^ Çok uyanığımdır bu konularda :P Tamam, heveslendim ama beni zorlamasın o kadar da... Basit olsun, güzel olsun... Çabuk bitsin, fazla vaktimi almasın...

Evet... Karşınızda, yapmak için gözüme kestirdiğim ilk el emeği göz nurum olacak şey... ^^ Çok sevimli bir şapka. 
Ayrıca ne kadar şirin bir bebek bu, öyle değil mi? Bebeğin şirinliği çok etkili oldu bu modeli seçmemde...
Sonra şunu...
Sonra da şu bebeciğin üstündekileri yapmaya karar verdim...
Hem kolay, hem güzel derken demek istediğim işte buydu... Oldukça basitler değil mi? Zaten basit olmasalar, hiç bulaşmazdım bile....

Gerçi çevirilerimi çok aksatıyorum bu aralar ama bilgisayar başında eskisi kadar fazla vakit geçiremiyorum. Bir süre daha böyle olacak sanırım. O nedenle de kendimi örgüye veriyorum... deyip... ortaya çok süper, çok şahane şeyler çıkarabilecekmişim gibi bir his yaratayım bari...

2 yorum:

  1. Bunların örüldükten sonraki hallerini de görmek isteriz Janoomma :P

    YanıtlaSil
  2. Hayhay :) Ama oldum olası pek kabiliyetli değilimdir böyle şeylere, peşinen söyleyeyim :P

    YanıtlaSil