Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

5 Mayıs 2010

Going! hakkında...

KAT-TUN'un gelecek hafta çıkaracağı 12. single'ın isim şarkısı Going ile ilgili ilk izlenimlerimi yazmazsam olmaz... D-Motion örneğinin ardından, bu tip şarkılara karşı beslediğim tarif edilmez duyguyu artık biliyorsunuzdur. Ben şiddetle inkar etmeye, hor görmeye ya da beğenmemeye devam etsem de ortaya çıkardıkları ürün bu malesef. Açıkçası bu şarkıyı da beğenmedim. Tamam nakarat bölümleri güzel, dinlenebilir gibi, iyi, hoş da herhangi bir çekicilik yok şarkıda. Tamamen basit buldum. Ayrıca dinlerken, şarkı bende gereğinden fazla uzunmuş gibi bir his yaratıyor, ama uzun da değil... O_o 
Dinlemesi bile bıktırıcı olmuş yani bana göre...

 
Yine aynı şeyi söyleyeceğim. Seven sevsin, ben sevmedim.  

Zaten You ve Signal benzeri şarkılarını da çooook ama çok sevmem ben KAT-TUN'un.  Nasıl olur da KAT-TUN fanı olarak görebilirsin sen kendini derseniz, böyle işte. Görürüm... ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...