Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

15 Haziran 2010

AKAMECİLER NECİLER ?

Dün bir sitede okuduklarıma dayanarak yazıyorum bu yazıyı... 
Sevgili Akameci bir arkadaşa göre, biz -Akame muhabbetinezerre kadar inanmayanlar- aralarındaki kimyayı göremeyecek denli körmüşüz veayrıca da geri kafalıymışız. Yani biz KAT-TUN fanı değiliz. KAT-TUN’la ilgili en ufakbir fikrimiz yok. O cümlelerden benim anladığım bu… Eğer söylenmek istenen cidden buysa, çok yazık…O yüzden buna cevap vermedenduramadım: Güldürme arkadaşım beni...
Hadi kendin inanıyorsun ama inanmayanların varlığını da kabullen bir zahmet... 

Devamlı olarak bu Akameci kardeşlerin bizlere bir şeyler ispatetmeye çalışmasından sıkıldım açıkçası ben! Özellikle bizim KAT-TUN sevgimizi küçümsemekten vazgeçmeleri lazım. Blogumuza olsun ya da bir yerlereaçılan başlıklara olsun, gelip o gülünesi yorumlarını yazanlar kendileri oluyorhep. Fikirlerine katılmadığımızı açık bir dille ifade ettiğimiz zaman da sığfikirli olanlar bizler oluyoruz. Karşımızdaki insanın fikirlerine karşısaygısızmışız damgası yiyoruz. Oysa ki şöyle düşünün. Biz sadece o şekildedüşünmediğimizi belirtip, söylenenlere gülüp geçiyoruz. Gülüp geçmenin nesiyanlış? Keşke bizim gibi düşünmeyen arkadaşlar da, bizlere akame şeyini kabulettirmeye uğraşacaklarına, yalnızca gülüp geçseler. Ama hayır, öyleyapamıyorlar ve her uğradıkları yerde bizim nasıl da sığ fikirli insanlarolduğumuzdan bahsedip duruyorlar. Sen hala aynı yerde takılıp, saymaya devamediyorken ben miyim sığ arkadaşım? Biz miyiz sığ olanlar? Ayrıca saygıya değerfikirlerle gelin ki bana, saygı görün. Yoksa kahkahamı boşa salmaktan hiç mihiç rahatsız olmam.
Ne olmuş Jin gibi giyindiyse Kame? Ne olmuş Koki’yleyakınlarsa birbirilerine? Bana farklı bir şey hissettirmiyor tüm bunlar!Kame’yi diğer grup üyelerinin Akame’ye karşı kışkırttığı konusunda diretip,“saf” olarak adlandıranlar: Kame mi saf? İşte, yine, tekrar; güldürmeyin beni! N’olur! Kim Kame’ye zorla bir şey yaptırabilir? 
Tamam, yalan değil, her birigüzel her biri göz alıcı da… Kıymetli bir arkadaşımın tabiriyle: Kame’nin dili, Jin’in göbek deliği, Ueda’nın kulakmemesi tarzı konularla ilgilenmediğimiz için mi, saygısız ve sığ oluyoruz yani?Eğer öyleyse varsınlar sığ desinler bize... 

Eskiden çok yakın arkadaş olabilirler ama bunun değişmesinde ne sorunvar? Büyüdüler çünkü. Kimse onlara zorla bir şey yaptıramaz. Başka yakınarkadaşlar edinmişlerdir. Olamaz mı? Johnny’nin KAT-TUN üzerinde çok fazla baskısı varmışgibi mi geliyor yani size? Yapmayın! Uzak durmaları kendi kararlarıdır. Ortakneleri var ki, birlikte zaman geçirsinler, yakın olsunlar? Ha? Soruyorum, cidden? Neleri benziyor? Şahsen ben, beraber vakit geçireceğim insanla konuşacakşeylerim olsun isterim, konuşabileceğim şeylerim. Siz bunu istemez misiniz?Yani Kame ve Jin kadar birbirinden farklı iki insanın, birilerinin zoruyla uzakdurduklarını düşünenlerin, yanılıyor olma ihtimalleri o kadar yüksek ki. Kame,kurallara olan bağlılığından bile anlaşıldığı gibi, ne kadar geleneksel birinsansa, Jin Amerika gibi bir yerin popüler kültürünü soluyup, içine çekmişbiri olarak Kame’den bir o kadar farklı. Üstelik bence olumsuz anlamda farklı... Röportajlarından dahi kolayca anlaşılıyor aralarındaki düşünce ve zevk farklılıkları. Ne yapsınlar birlikte vakit geçirip, nasıl zevk alsınlar? Yapmayın. Daha fazla kendinizi kandırmayın. Tutunacak dal arayıp, o dalları yaratmayın...

Ayrıca bir de şu, dünyadaki Akamecileri gözümüze gözümüze sokmaya çalışanlar var. İlla ki bunu yapacaksanız, bir o kadar da anti Akameci var,unutmayın. Sadece gelip zorla sizlere bir şeyleri kabul ettirmeyeçalışmıyorlar. KAT-TUN dinleye dinleye yaşayıp gidiyorlar. Şunu da açıklığakavuşturalım. KAT-TUN’u KAT-TUN yapan, Akame muhabbeti değildir. Kimsekandırmasın kendini. Yalnızca ateşli fangirllerinzorla ayakta tutmaya çalıştığı bir konu Akame. KAT-TUN’u KAT-TUN yapanşarkıları ve ayrı ayrı her bir üyesidir. ‘KAT-TUN Akame sayesinde bu denlirevaçta’ şeklindeki bakış açısıyla KAT-TUN’u o kadar basite indirgiyorsunuz ki,aklı başında olan kimse ciddiye almaz elbette o konuşmaları. Hatta KAT-TUN’a vemüziğine hakaret sayılır bu. Siz ne çeşit müzik yaparsanız yapın, ne dersenizdeyin, biz alırız albümlerinizi. Ne de olsa biz Akameciyiz. Cidden böyle midüşünüyorlar acaba?
Blogumda Akame, Kokame, Kameda vb. konulara değinmeme kararıalmış olmama rağmen, bugüne özel ayrıcalık yaptım kendime. Kirlendi işte blogumbu “olsa da olur, olmasa da” özellikli yazıyla. Umarım bir daha böyle bir konuylaçıkmam karşınıza. Çıkarttırmayın lütfen!

Özetleyecek olursam: Akameciler neciler?
Hayal güçleri inanılmaz geniş, senaryo yazarı olmaya aday fangirller… O kadar!
Bir bakış, bir duruş, bir tavırdan öyle senaryolarçıkarıyorlar ki, dilinizi uçuklatırlar. Kendileri yazıp kendileri inanıyorlar. Kimolsa güler!

Bundan sonra da hala, “Sen görmüyorsun, cidden var akame” demesin lütfen kimsebana. Deyip de, hakaret etmesin... Kör değilim, aptal değilim. Kendi irademle karar verebilirim. Bazı şeyleri görmek için birilerinin yardımına ihtiyacım yok...

Söylemek istediklerim bunlardı. Okuma zahmetine giren herkese teşekkürler...

13 Haziran 2010

KAT-TUN - No More Pain -Klip-

Hem şarkı hem klip beklediğim kadar güzel bu kez. Going'teki gibi -bana göre- saçma sapan şarkılarla çıkmadılar iyi ki karşıma... Çünkü genel anlamda o single'ı unutmak istiyorum... 
Klibi indir...