Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

18 Ağustos 2010

Nefret ne kelime, ondan aşırı...

Birisinden feci derecede nefret ettim. Kimden mi? İşte şu şahıstan: Ariel Lin

Bir insan bu kadar mı itici olur? Bu kadar mı moron görünür? 
Onun dahil olduğu bir filmi izlemeye çalışırken 'sinirlerim hop hop hopluyor' demek bile yetersiz gelir hislerimi anlatmam için.

Kendisiyle bir vakitler Tayvan dizisi Love Contract ı izlemeye başladığımda tanışmıştık. İzlediğim iki bölümün ardından, kendi kendime "Hep mi o aynı çekilmez surat ifadesini göreceğiz? Dizinin sonuna kadar bu şekilde devam ettirmez herhalde!!!" diye söylenip, izlemeye devam ettim. Zar zor... Ama baktım ki izlemek zevk vermekten çok, bir işkence halini alıyor, bıraktım yarıda. Sonradan aralıklarla, bir iki sefer daha, izlemeye kararlı şekilde başına oturdum tekrar ama nerde... izlenmiyor o çiikin. Komple vazgeçtim anlayacağınız.

Bunu neden mi anlattım? 

Bir de son zamanlarıma bakalım, anlayalım.
Bir süre önce, çok olmadı, Itazura na Kiss adlı animeyi izlemeye başladım. Severim böyle bilindik ama eğlenceli konuları. Hani klâsik diye tabir edilebilir cinsten olsalar da, ben izlemeden geçmem. Ne bileyim işte... Kız oğlana yana yakıla âşık, karşısında süklüm püklüm... Oğlanınsa burnu havada ve kızı hiç umursamazmış gibi görünüyor... Bu konuyu görünce, bir heves, bir çırpıda indirip oturdum hemen başına... Ama... Hala 9. bölümdeyim ! İzleyemiyorum. Naoki'den hiç hoşlanmadım. Karakterinden çok, çizimini sevmedim desem, daha doğru olur. Olmaz ki canım! Onun yaşındaki bir insan, 35-40'ındaymış gibi de çizilmez ki! 
Şuna bir bakın siz hele:




Bu ne çiikinlik!

Tamam anladık, Naoki bizim odun diye çağırdığımız tipten. Çevresine karşı kayıtsız, havalı ve ukalâ görünmesi gerekiyor. Ama neden aynı vakitte de yaşlı görünmek zorunda? Eğlenmek nedir bilmiyor, ruhu ihtiyar... ondan mı? 
Pöfff! Sonunu nasıl getireceğime dair hiçbir fikrim yok. Ama mutlaka devam ettireceğim.

Gelelim şimdiki sorunuma:

Bilenler biliyor, bu animenin G.Kore versiyonu Mischievous Kiss de yayınlanmaya başlayacak iki hafta içinde. 

Şimdiye kadar çıkan görüntülerden dolayı ilgimi çekti. Hani zaten yukarıda, konusu çok eğlenceli demiştim ya! Üstelik de, bu dizinin gayet tatmin edici olacağını varsayıyorum. Ne bileyim, öylesine bir his işte... İlk gördüğümden beri, sabırsızlıkla bekler oldum. 

Hazır daha vakit varken de, "Du bakayım ben, gidip şu Tayvan versiyonunu izleyeyim bi önce" dedim. It Started with a Kiss. Demez olaydım. Karşıma başrolde kim çıktı dersiniz: Ariel Lin.
Afişini görür dururdum da, afiştekinin o olacağı hiç aklıma gelmezdi.
Hazır TR altyazısı varken, bari altyazılara uyacak 20 bölümlük sürümü indireyim demiştim. Ariel ablanın varlığı, videoların o berbat görüntüsüyle birleşince, oturup lanet okuyasım geldi. İnsanlar ne diye efor ve zaman harcayarak böyle adi videolara uyumlu altyazı  hazırlarlar ki!!! Ne kadar anlamsız. İzleyecek olana işkence olsun diye mi? Yoksa kimsecikler izleyemesin diye mi? 720p hatta 1080p görüntülü videoları izlemeye alışık gözlerim, daha ilk bölümden yoruldu. Şaşı olur insan bunu izlerse. Ne bu yaa!!!
Sanırım, izleyebilmek için 30 bölümlük DVD versiyonunu indirmem gerekecek. Tabii, izlemeye kesin karar verirsem. Neden mi? Şöyle, çok minik bir açıklama yapayım:
O şapşal surat ifadesini dahi geçsek, şu oradaki, nasıl bir dudaktır? Yüzünde toparlak ve şişik bir şey! Iırgh!




Kendisi bunun bir estetik harikası olduğunu düşünmüyordur umarım. Çünkü, ancak ve ancak, estetik hatası veya da estetik abartısı olabilir. Herkese yakışmaz o tip dudak güzelim! Senin neyine! Hele bir de şaşırmış, üzülmüş ya da morali bozulmuş taklidi yaparken, bir sarkıtıyor bir sarkıtıyor ki o dudağı, sanırsın yüzünde dudaktan gayri bir şey yok. O derece yani! Başka yere bakamaz oluyorum. Sinirimi o derece kabartıyor. Oysa ki google amcaya aratıp, güzel güzel resimlerini buldum bu hanım kızımızın. Ama nedense dizilerde hep itici, hep itici. Ya da fazla PS uygulamışlar o resimlere, gerçek hali buradaki gibi. Bilmiyorum. 
İzleyenler nasıl izleyip de beğeniyor bunu ya hu? Ben devam edip etmeyeceğimi bile bilmiyorum. Tahammül edip edemeyeceğimi bilemiyorum çünkü.

Genelde başladığım bir diziyi yarıda bırakma gibi bir huyum yoktur. Hiç beğenmesem bile, çok büyük engelle karşılaşmadıkça, mutlaka tamamına erdiriyorum. Sadece video kalitesi/kalitesizliği yüzünden birkaç tane yarıda bıraktığım olmuştu. Ama ikinci defa, bir oyuncusuna bu denli uyuz olduğum ve izlemeye tahammül edemediğim bir durumla karşılaşıyorum. Üstelik , ne tesadüftür ki, ikincisinde de aynı oyuncuyla yaşıyorum bunu. 

Kanımca, şu hatunu başrolde oynatarak dizilere yazık ediyorlar... Çok yazık! Çiikin işte, çiikin!

2 yorum:

  1. aaa sende mi bende aynı sorunu yaşamştım bu kızla it started with a kiss denilen saçmalıgı izleyemedim uyuz kız o ağızının höm höm hööm tavırları beni gıcık ediyor her şeye ağlıyoooo haaa bide odun olmuş kütük hiç çekilmiyor 5 bölümden sonra beynim sulandı bir daha da bakmadım her baktığımda uyuz kız ağlıyor itazurana kiss e de benzemiyodu zateeen

    YanıtlaSil
  2. Ben de komple sildim gitti zaten diziyi Korkaksincap :) O işkenceye tahammül edemezdim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...