25 Ocak 2011

KAT-TUN - CHANGE UR WORLD

 
Ne zamandır KAT-TUN'la ilgili bir şey yazmamıştım bloga. Gerçi yazmak istediğim onlarca şeyi de yazamadım ya, neyse! Bu boşluğu kapatmam lazım bir an evvel. Kuzucuklarım Change UR World diye bir single çıkardılar ki, kelimeler kifayetsiz kalır.Çok ama çok beğendik!!!
Hatta son konserleriyle, NO MORE PAIN WORLD BIG TOUR 2010 konser DVD'leriyle ilgili de hiç yorum yapamadım vakitsizlikten. Çıkardıkları DVD'yi hop oturup hop kalkarak, büyük bir sevinçle, gözlerimde özlem dolu yaşlarla izlemiştim. Valla... gerçekten abartmıyorum :) 
Çok güzeldi. Jin'i aramadı hiç gözlerim. Dolu dolu bir keyifle izledim.
Sevgili KAT-TUN'um, Going gibi (!) bir şeyin ardından, NMP'den sonra bir de şu, yukarıdaki güzel şarkıyı kazandırdı bize. Şimdiye kadar dinlemeyen kaldıysa, tavsiye ederim.
İndirmek isteyenler için: JMD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder