31 Ocak 2011

KAT-TUN - ULTIMATE WHEELS

 
Bu klibi tek bir kelimeyle ifade etmem gerekseydi, muhteşem derdim. Ama gerekmiyor :P 
Gölge oyunlarını cidden iyi düşünmüşler. Hem şarkı doyurucu olmuş, hem klip. Ben zaten daha araba reklamında ilk duyuşumda bile çok beğenmiştim ki bu şarkıyı... Nasıl beğenmem? Tam sevdiğim gibi!
KAT-TUN son albümleriyle gönlümde üçte üç yaptı valla!
Şarkıları indirmek için link verecektim ama son anda vazgeçtim. İki gün sonra single çıksın bir hele, ben de buraya ekleme yaparım. Azıcık ben de özen göstereyim... ^^'

4 yorum:

  1. Bu klip beni bitirdi ya, daha güzel olamazdı ^^

    Cidden gayet güzel ilerliyorlar, aman aman, maşallah :P

    YanıtlaSil
  2. Seni bitiren asıl Nakamaru'nun artistik dansı olmasın Berre :P Kameraya doğru yaptığı hareketleri çok güzel yakalamışlar bir yerde. Orayı çok beğendim ben.
    Onun haricinde klibi sevdim de, en beğendiğim klipleri bu olmaz gibime geliyor :)

    YanıtlaSil
  3. Su klibi izlerken tekrar tekrar basa sardirdigim sahneden mi bahsediyorsun :P

    Yok yok, klibi genel olarak da cok begendim. Golge oyunlari danslari filan, hos olmus gayet :)

    YanıtlaSil
  4. Evet evet, kesin o sahnedir. Çok güzel olmuş ^^

    YanıtlaSil