2 Şubat 2011

Aptal kadın karakterler!

Hep en sevdiğimiz dizi karakterlerinden bahsedecek değiliz ya! Biraz da sevmediklerimizden bahsedelim. Benim sevmediklerim, aptal olanlar. Ama şöyle de bir açıklama yapmam lazım: Normalde aptal bir erkeği eğlenerek izleyebiliyorken, aptal bir kadını zar zor izleyebiliyorum... Bunun nedenini bilmiyorum, çok da merak ediyorum. Bilen varsa beri gelsin...
Bu ufak detaydan sonra, geliyoruz hoşlanmadığım kadınlara...
Şimdiye kadar izlediğim Uzakdoğu dizileri içinde hoşlanmadığım, dolayısıyla kafası en basmayan kadın karakterler kim mi?

1- Hotaru Amemiya (Hotaru no Hikari)

2- Yi Nok Heo (Hong Gil Dong)
Her iki dizi de oldukça popüler olmuş ve sevilen diziler. Ama başrollerdeki bu iki kadın karakter benim seyir zevkimi bozan, izlerken durduk yere gerilmeme neden olan özelliklere sahipti. Bir sürü iyi huyları olması fikrimi değiştirmeme yetmiyor maalesef. O kadar aptallar ki, dizi karakterleri olduklarını bile bile küfrettim kendilerine seyrim boyunca. Tamam, Amemiya'yı geçtim; cidden tahammül edilmesi zor biri olduğu halde, onun öyle bir karakter olması gerekiyor. Çünkü mutlaka bir şekilde durumu toparlayabilme yeteneği var. Ama Yi Nok var ya Yi Nok, bütün konu onun üzerine geliştiği halde işe yaramayan tek kişiydi dizide. Aptallığına, abuk sabuk davranışları da eklenince onu izlemek bana eziyet oldu. Sürekli bir yerlere gitti geldi gitti geldi, etrafta gereksiz gereksiz dolandı durdu ve sonra bang! dizi bitti. Yararından çok zararı dokundu insanlara. Yaptığı hiçbir şey yok. Haa pardon, bir keresinde prensin hayatını kurtarıyor. Yani yaptığı tek şey o. Canlandıran aktrisin güzelliği onun aptallığı sayesinde çok arka planda kaldı gözümde.

Sonradan izleyeceklerim arasında onların aptallığını gölgede bırakacak karakterler olur mu, bilmiyorum. Ama şimdilik, izlerken tahammül sınırımı zorlamış olanlar, bu ikisidir.

Şimdi biri çıkıp "Playful Kiss'teki Oh Ha Ni de çok aptal. Neden sadece bu ikisi?" diye sorabilir. Ama, hayır efendim, Oh Ha Ni aptal değil, sadece hafif(!) sapık ve sinir bozucu. Aşk gözünü kör etmiş, ona kafayı yedirtmiş falan filan. Ama hiç de aptal değil. O yüzden onu es geçiyorum...

4 yorum:

  1. Janoomma sen Nodame'den de pek hoşlanmazdın ama ondan hiç bahsetmemişsin :P Hayırdır?

    YanıtlaSil
  2. Eveeet! Hotaru ve Yi Nok'tan bin kat aptal ama onun adını yazmadım işte. Sanırım Nodame'yi birazcık seviyorum. ^^ Yanaklarının üstünde al al benekler belirmesi falan hoşuma gidiyor :)

    YanıtlaSil
  3. hotaru baştacımdır, çok severek izledim ama kız her defasında ölmeyi istenecek hallere düşürdü kendini:)) Oh Ha Ni ayy kıyamam yaa ben çok üzülerek izledim bu kadar temiz kalpli ol ama bu kadarda saf ol, aşkı uğruna trans yaşayan oppasının uydusu bir kız yazık:))

    erkeklerin aptallıkları tatlı geliyorda, bir bayan olarak aptal bir bayanı zilerken ekndimizi onun yerine koyup kızım dur salak yapoma artık gibi...uyarılarımız işe yaramadıkça deliriyor tahammül edemiyoruz.

    YanıtlaSil
  4. Muhtemelen haklısın tarih84 :) Kendimizi onların yerine koyuyoruz ister istemez :)
    Ama komik hallere, kötü hallere düşmeyi anlarım da, söyleneni böyle 3-4 defada anca anlayabilen ya da durumu kavrayamayan karakterler cidden sinirimi bozuyor, elimde değil :P
    Ayrıca diziyi sevmiyor değilim zaten. Hoşlanmadığım sadece Hotaru :P Baş karakteri sevmeyip diziyi sevmek nasıl oluyorsa artık :)

    YanıtlaSil