24 Şubat 2011

J-Top 5

Sevgili Berre beni mimlemiş. En sevdiğim beş Japon şarkısını sizlerle paylaşmak durumundayım, ama felaket zorlanıyorum. Zar zor bir seçim yapmaya çalıştım. Her ne kadar numaralandıracak olsam da, siz o sıralamaya fazla takılmayın derim.

Kısaca şarkıların ismini ve videosunu koyarak kaytarmayı planlıyorum. Mazur görün :)
Pekala, işte başlıyoruz!

~5~
Hideaki Takizawa: Ai~Kakumei
~4~
GACKT: Saikai ~Story~
 
~3~
Safarii: HERO

~2~
L'Arc~en~Ciel: Lies &Truth
 
~1~
KAT-TUN: LOVE
 
Evet, benim listem bu kadar.
Dilerseniz şimdi de kucukrukiye'nin J-Top 5'ini görelim. Rukia, seni mimliyorum Rukia. ^^

2 yorum:

  1. 5'te 4'ünü bilmiyorum iyi mi ^^' Yeni şeyler keşfedeceğim diye sevinmeliyim sanırsam :)

    KAT-TUN seçiminin Distance olmaması da ayrı bir şaşırttı beni :)

    YanıtlaSil
  2. Asıl ben, içlerinde bilmediğin şarkılar olmasına şaşırdım desem :)

    Hem, sevmediğim KAT-TUN şarkısı yok denecek kadar azken, ne seçsem bilemedim Berre ^^ Hepsi olurdu aslında. O an içimden Love geçti, o oldu! Ama videosu kaldırılmış, yenisini koymak zorunda kaldım. İzleme fırsatın olmuş muydu bilemiyorum, güzel videoydu.

    YanıtlaSil