15 Şubat 2011

Laundry (2002) -Jp

Sevgilisi tarafından kandırılan Mizue, ağır bir travma geçirmiştir ve bu psikolojik çöküşünün kalıntılarını hala üzerinde taşımaktadır.
Teru ise, ufak yaşta geçirdiği kaza sebebiyle beyninde hasar bulunan, çocuk masumiyeti ve saflığına sahip bir gençtir. Kendisini büyüten büyükannesiyle birlikte yaşamaktadır. Ayrıca da büyükannesinin sahibi olduğu çamaşır yıkama dükkanında gözetmenlik yapmak gibi önemli bir görevi bulunmaktadır. Teru, işinin gereğini yerine getirerek müşterilerin çamaşırlarının çalınmaması için, elinden gelen gayreti gösterir.Tane tane konuşur ve unutmamak için, kendisine söylenen mühim şeyleri özenle hep not defterine kaydeder.
Bir gün Mizue çamaşırlarını yıkamak için dükkana gelir ve kurutucuda bir kıyafetini unutur. Evine kadar arkasından koşarak gelen Teru, unuttuğu kıyafeti kendisine geri verir ve böylece de öykümüz başlamış olur.

Ben çok beğendim ki zaten böyle filmleri pek severim.

2 yorum:

  1. Aa, Koyuki var imis bu filmde :)

    Benim de gozume ilisip duruyordu, e sen de begenmissin, bakalim bakalim bir :)

    YanıtlaSil
  2. Ben beğendim ama sen beğenir misin bilmiyorum Berre :) İnsanın içinde bulunduğu ruhsal duruma göre değişebiliyor filmleri beğenip beğenmemesi... Kısaca şu sıra bu film bana iyi geldi diyeyim :)

    YanıtlaSil