Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

17 Şubat 2011

Love Buffet (2010) -Tw

 Yu Hong Yuan - Hu Xiao Feng
Aaron Yan - Xing Yi Cheng
Calvin Chen - Xing Da Ye
Cynthia Wang - Teng Qiu Ying
Wei Wei - Xiao Sen
Wang Yi Wen - Da Lin
Normalde online izlemem hiçbir diziyi. Ama çeviriyi üstlenen grubun kağnı hızı dolayısıyla bir ayrıcalık yaptım bu dizi için. Son baktığımda sadece 1. bölümü çevirmişlerdi. Şimdi baktım, hala 2 yok. Yayınlanan tüm bölümleri indirdim de, kaliteli bir sürümü yok zaten etrafta. Online izliyorum falan ama büyük bir keyifle izliyorum. Yayınlanmakta olan dizileri güncel şekilde takip etmenin tek bir kötü tarafı var; insan topluca izlemeye alışınca, her hafta beklemek büyük işkence oluyor. Nefret ediyorum beklemekten, "Acaba sonra ne olacak?" diye düşünmekten...
 Aslında konusu öyle ahım şahım değil. Yani hep aynı konulardan sıkılmış ve farklı bir şeyler izlemek isteyenlerin izlemesine hiç mi hiç gerek yok. Mümkünse izlemesinler. İzleyip de olumsuz laflar ederek beğenenlerini de sinir etmesinler. Ha, herkesin eleştirmeye hakkı var, sana ne oluyor derseniz de; zaten ilk 2 bölümden anlaşılır gidişat. Beğenmediysen orada bırak kardeşim, izleyip de sonrasında kötü laflar etmeye gerek yok. Ben artık öyle yapacağım. Kendimi zorlayarak bitirdiğim tek dizi Marry Me Mary oldu. Bir daha aynı hataya düşmem. Gerek yok çünkü...
Her neyse, konu saptı sanki. Birazcık diziden bahsedeyim.
Şimdiye kadar, bir dizi/filmdeki kadın karaktere ne kadar takıntılı olduğumu anladınız mı, bilemiyorum. Ama itiraf ediyorum, eğer başroldeki kadından hoşlanmazsam zor izliyorum o filmi. Erkek karakterlerle ilgili bir sorunum olmaz genelde, tipsiz de bulsam, aptal da bulsam rahatsız olmuyorum. Ama kadın karakter için aynı şeyi söyleyemem. Nedense bir şekilde gözüme batmayı başarıyorlar.
Normalde de Tayvan dizilerindekilerden pek hoşlanmıyorum. Yok birinin bıyığı sırıtır, yok birinin saçı turuncudur ve ona hiç yakışmıyordur, birinin gülümsemesini hoş bulmam, diğerinin dudağını... falan filan diye gider durur böyle... Bildiğiniz takıntı işte... Nedenini normal bir şekilde sorgulamaya bile gerek yok sanırsam... Takıntı...
Ama bu dizideki kızı acayip sevimli buldum. Şirin mi şirin... Tatlı mı tatlı...
 Daha da çok sevdim diziyi onun sayesinde.
 Gelelim kısaca konusuna:
Xiao Feng üniversite öğrencisidir ve çok seveceği bir sevgilisi olsun istemektedir. Bir gün evlerinin üst katına kiracılar taşınır. Bu kiracılar, onunla aynı okulda okuyacak olan iki yakışıklı kuzendir. Elbette bu yüzden de, hanım kızımızın hemen ilgisini çekerler ve olaylar birbirini kovalar durur. İşte durum kısaca böyle... Yani bir aşk üçgeni söz konusu! 
Ufak bir not: Bu üçgenin iki ucu (^o^) Fahrenheit adlı müzik grubundanmış...
Aaron Yan ve Calvin Chen.
Kızımız ilk başlarda güler yüzlü, şakacı, kibar ve yardımsever olan Da Ye'den hoşlanmaya başlar.
Ama Da Ye'nin öyle bir karakteri vardır ki, bütün kızlara karşı aynı kibarlığı ve ilgiyi gösterebiliyordur. Tabii o nedenle de her zaman etrafında kendisine aşık olan bir sürü kız bulunuyordur.
Bu, Da Ye denen çocuğun şu saç modeli kendisine hiç yakışmıyor bence. Ama böyle dik dik olması gerektiği için böyle... Bakın, mangadakiyle aynı...
Kuzeni Ah Yi ise, Da Ye'den tamamen farklı karakterde biridir. Suratsızdır, kabadır ve umursamazdır. Da Ye ile geçinmek ne kadar kolaysa, Ah Yi ile geçinmek o kadar zordur.
 Derslerinde başarılı biridir ve içten içe hassas olmasına rağmen, bunu pek belli etmez.
Tabii ki bize belli edecek yavaş yavaş... ^^
 
Zaten yazdıklarımdan hepiniz anlamışsınızdır artık, kızın Da Ye ile olan durumu aşarak, gidip de Ah Yi'ye aşık olacağını. Ama peki sonra ne olacak? Kim kime aşık olacak? Kim kimi aldatacak? Devamı falan filan mevzular hep dizide artık. Bahsetmem ki!
Ben ilk fırsatta 9. bölümü izleyeceğim. Çok sinir oldum son bölümlere, çok kızdım... Ama yakında güzel şeyler olacağını ümit ediyorum.




 Özetle, eğer eğlenerek izleyeceğiniz bir dizi arıyorsanız, bunu kesinlikle tavsiye ederim.

7 yorum:

  1. sizin sayenizde başladım bu diziye çok güzel bir dizi ve aaron maşallah çok tatlı.

    YanıtlaSil
  2. Dimi dimi, bence de :)
    Ben severek takip etmiştim, senin de beğenmene sevindim.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bi dizi fakat ben ne indirme linki bulabildim ne de izleme linki. 2 haftadır çırpınıyorum izlemek için ama bir türlü nasip olamadı. Eğer nerden izlediğininzi söylerseniz -veya indirdiğinizi- bu şerefe ben de nail olacam :D

    YanıtlaSil
  4. O zamanlar ben megaupload linkleriyle indirmiştim. Şimdi nerelerde bulunur hiçbir fikrim yok açıkçası. İyice araştırmak lazım :(

    YanıtlaSil
  5. :D:D:D öncelikle şunu söyleyim dizi listemdeydi ama "bahsetmem ki" cümlesini görünce öne aldım :D:D:D

    tek sorun izlicek yer bulamıyor olmam :(
    acaba bildiğiniz bi yer var mı?

    YanıtlaSil
  6. Epey geç kalınmış bir cevap olacak ama kusuruma bakma lütfen. Eğer hala izlemediysen, şuradan izleyebilirsin:

    http://www.gooddrama.net/taiwanese-drama/love-buffet#videos

    YanıtlaSil
  7. Türkçe altyazılı olarak aşağıdaki blogtan indirebilirsiniz. http://novaletsjumpforever.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...