11 Mart 2011

Nagareboshi 4. Bölüm [Altyazı]


Nagare boshi, en yavaş ilerleyen çevirimiz olma unvanını sahiplendi. Mirune'nin elinde fazlaca çeviri bulunması ve benim de kendimce haklı sebeplerim olması yüzünden erteliyoruz da erteliyoruz çeviriyi. Ama bundan sonrası için umut doluyum, kısa sürede bitecek inşallah. :D
Önceden hem o müthiş tema şarkısını hem de dizi hakkındaki görüşümü paylaşmıştım sizlerle. Hiç izlemediğim halde, Mirune çevirmek istiyor diye ortak olmuştum çevirisine. Çeviri yaparken izlediğim için de, fazla durgun ve hoşlandığım tarzda bir dizi olmadığına karar vermiştim. Buradan duyuruyorum: Halt etmişim. =)) İzlemeye devam ettikçe, durgun bile olsa aslında ne kadar güzel bir dizi olduğunu düşünmeye başladım. Çevirmek için başına ne zaman otursam -ki her oturduğumda, anca 50 satır falan gibi komik bir sayı çevirip kalkmak zorunda kalıyorum ve dolayısıyla da o hissi fazlaca tatmış oluyorum- iyi ki çeviriyoruz bu diziyi diye düşünmeden edemiyorum. Evet, yavaş da olsa... iyi ki çeviriyoruz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder