6 Nisan 2011

KAT-TUN'un Perfect Dansı

Aslında olumsuz şeyler yazmayı hiç sevmiyorum ama içimde kalmasın...
Başlıktan da anlaşıldığı üzere, bu konuda söylemek istediğim bir iki şey var. Jin'in gruptan ayrılışının ardından KAT-TUN'un performans ve kliplerinde dans etmeye yoğunlaştığını daha ilk anlardan beri fark etmiştik. Evet! Bu çabalarını çooook fazla takdir ediyorum. Ama yine de kendi fikrimi söyleyeyim: Mümkünse dans etmesinler... ve mümkünse şarkılarında İngilizce kelimeler kullanmasınlar, ki bu ikinci dileğim hayatta gerçekleşmez sanırım...
Öncelikle "Parfekt mayfrend..." diye devam eden bir şey dinlemek istemiyorum. Ya adam gibi söylesinler ya da hiç söylemesinler. Şarkıya bile dikkat edemedim ilk başta o laf yüzünden. Zaten dili dönmüyor Kame'nin, bir yerde solo söyletmişler bir de çocuğa. MS performansında da gördük, sallıyor işte... "Perfect your mind" bile diyemedi. Olmuyor ama böyle, çok üzülüyorum...
Dans etmesinler dememin sebebine gelecek olursak...
Perfect için hazırlanan koreografi gerçekten iyi ve bu kadar iyi olmasına rağmen yakışmıyor bence KAT-TUN'a. Bütün bir şarkı boyunca dans etmelerine alışkın değiliz biz onların. Şarkıların belirli yerlerinde dans ediyorlardı tamam da, başından sonuna kadar değil. Yer değiştirmelerini, geçişlerini bile çalışmışlar bunda. Zaten ondan koreografi süper diyorum ya! Üzerlerinde kıyafet veya renk uyumu olmadığı için mi gözüme battı bu kadar, bilemiyorum ama bu şarkıda sadece sağa sola koşuşturuyorlarmış gibi geldi bana onlar dans ederken. Örneğin, -bu benim kendi dikkat kusurum da olabilir tabii de- ilk izleyişimde hareketlerin ne kadar uyumlu olduğunu fark edememiştim.
Her şeye rağmen, ne kadar çok çalıştıkları belli aslında... Ama bence bu kadar efor sarf etmelerine hiç de gerek yok. Eskisi gibi olsunlar yeter... Bir iki JE grubu haricinde hepsi dans ediyordu zaten ve artık KAT-TUN da dans ediyor. Sevmedim hiç ben bu fikri...

Dilerim yakın zamanda akıllarını başlarına devşirirler :D
Ya da aksi durumda, umarım yakın zamanda bu yeni hallerine alışabilirim...

8 yorum:

  1. Ben de KAT-TUN mu izliyorum Arashi mi bilemedim ^^'

    Sevemiyorum bu hallerini, Rescue sarkilariyla, darmadaginik ve umarsiz performanslari ile sevip bagrima basmistim ben onlari ^^'

    YanıtlaSil
  2. Ben yorum bile yapmıyorum. Vazgeçtim. :P

    YanıtlaSil
  3. Evet yaa, nasıl bir şeydi o öyle! Etmesinler dans falan, istemiyoruz :/

    YanıtlaSil
  4. üzüldüm şimdi. 3 gün önce break the records konserlerinin dvd sini indirdim ne kadar güzeldi ya herşey muhteşem sahne dans şarkılar.. kame süper ötesi jin öyle. inşallah kısa sürede düzelirler.

    YanıtlaSil
  5. Yok hala sevilesiler, şekerliklerinden bir şey yitirmediler zaten. Sadece onları öyle uzun uzadıya dans ederken görmeye alışık olmadığımız için tuhaf karşılıyoruz son hallerini biz. Ama yakında akıllanırlar bence :)

    ...ve hoş geldin charmed ^^

    YanıtlaSil
  6. Son dvdleri de epey güzeldi aslında. :/ Şu Jin'siz olan yani. Ama KAT-TUN sürekli değişiklik yapıyor genel duruşlarında ve şarkı tarzlarında. Her şey yine iyi hoş ama bu dans meselesi cidden işi bozuyor. Dans edemiyorlarsa etmesinler yaw. Ki edebiliyorlarsa da etmesinler bence. :P :P

    YanıtlaSil
  7. hoşbulduk sıkı takipçinizim sizlerin.. dans ta etsinler dediğiniz gibi ama şu parmaklarını çok fazla sallıyolar kelebek gibi bir o olmasın.

    YanıtlaSil
  8. Perfekt may firend!
    Koptum yorumuna ~~
    *Kelebek gibi! :D :D

    YanıtlaSil