Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

7 Mayıs 2011

İkinci Lale Faslı!

Bugün bütün bir öğleden sonramı dışarıda geçirdim. Pek sevmem güneşin gözümü almasını ama özlemişim sanki güneşli günleri. Yine de güneş gözlüğümü çıkaramıyorum hiç, hemen etkileniyor gözlerim. Önceden bahsettim mi bilmiyorum ama gün ışığına alerjim varmış, o yüzden dışarıdayken Güneş'in çok güçlü olduğu saatlerde hep karanlık gözlükler takmak zorundayım. Yapacak bir şey yok, doktor öyle tavsiye etti. Zaten takmayı unuttuğum ya da gözlüğümü bulamayıp çıktığım zamanların akşamında hemen kaşıntı başlıyor. Dikkat etmeye çalışıyorum ben de...
Daha geçen ay kar yağmıştı, hem de ne biçim! Ama bir de şimdi bakın. Baharın gelişiyle havalar düzeliyor, havaların düzelmesiyle de kapalı mekanlarda geçirdiğimiz zamanlar azalıyor. İyi ki!
Tam bir yıl önce şu başlıkta lale muhabbeti yapmıştım. Daha dün gibi hatırlıyorum o günü. O zaman koyduğum fotoğrafları kendim çekmemiştim ama şimdi şu koyduğumu bugün telefonumla çektim. Bakınız, "Komşularımızın Laleleri." Ee, ne demişler 'komşuda pişer bize de...' ay değiştirmek lazım bu lafı. Şöyle olsun, "Komşular eker diker, biz zevkleniriz."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...