Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

21 Mayıs 2011

Nagareboshi 7. Bölüm [Altyazı]

Nagareboshi'nin 7. bölüm altyazısı hazır. Şuradan indirebilirsiniz.
8. bölüme başlamak için düzgün altyazının çıkmasını bekleyeceğim ve bu da biraz zaman alabilir.

Bu bölümle ilgili izlenimlerimi de paylaşayım.

Eğer şu tavırlarına birkaç bölüm daha devam ederse, Gorō Inagaki beni çileden çıkarabilir. Severim normalde kendisini ama bu dizide nefret edilesi bir karakteri canlandırıyor. Epey de başarılı oluyor demek ki, neredeyse tiksinmeye başlayacağım ondan.

Bunun haricinde gözüme ilişen komik bir şey var. Lütfen aşağıdaki resme dikkatlice bakınız.
 "I hate to sleep alone."

Risa, gecenin bir vakti üstünde o tişörtle Kengo'nun odasına gelip "Uyku tutmadı." diyor. Aslında akvaryuma bakmaya gelmiş de... nasıl yani yaa? :)

Yayınlandığı sıralarda, en son 8. bölüme kadar izlemiştim. O yüzden dizi nasıl sonlanacak ben de bilmiyorum. Çok da merak ediyorum. Geriye kaldı 3 bölüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...