30 Mayıs 2011

ToGetHer (2009) -Tw


Rainie Yang - Chen Mo Mo 陳默默 
Fu Pei Ci - childhood Mo Mo  
Jiro Wang - Zhuang Jun Nan 莊俊男 (Mars)   
George Hu - Wei Jia Sen 魏加森
Linda Liao - Chen Chu Chu 陳楚楚
Jin Qin (金勤) - Ke Yi Zhi 柯一隻
Bao Wei Ming (包偉銘) - Tony
Wang Jian Long - Ben 



Konusu:
Mars bir dizi yanlış anlaşılma yüzünden popülaritesini yitirmiş bir süper stardır. Askere gitmek zorunda kalmamak için, menajerinin zoruyla okula başlar. Ajansı da ona yaptığı yatırımları kısmaya karar verdiği için kendisine acilen yeni bir ev bulmak zorundadır. Menajeri tesadüfen ona, tam bir mangakolik, içine kapanık bir kişiliğe sahip olan Momo ve ablasının evlerinde bir oda kiralamıştır.
Oysaki bu büyük bir talihsizliktir. Çünkü Momo, Mars’ın sınıf arkadaşıdır ve ikisi pek iyi anlaşamamaktadır.

Uzun zamandır severek ve merakla izlediğim bir dizi olmamıştı ve bu dizi o boşluğu doldurdu. Ben, beni güldüren, aralarda kısa süreli olumsuzluklar yaşansa bile iyi hissettiren ve de acıma duygularımla oynamayan dizileri seviyorum.  
Gerçi zaten blogumu okuyan herkes anlamıştır şimdiye dek bunu.
İşte bu dizi tam da benim seveceğim tarzda bir dizi, o yüzden çevirisine niyetlendim ve ilk bölümü de çevirdim. Birinci bölümün çevirisini buradan indirebilirsiniz.
Çok hızlı davranamıyor olabilirim ama kesinlikle yarım bırakmaya niyetim yok. Çünkü en sinir olduğum şeylerden biri, yarıda bırakılmış dizi çevirileridir.
Mars, genç yaşında meşhur olma duygusunu tatmış kibirli bir gençtir. Momo ise, tam tersi, o çok sevdiği "Prens Kasaba" adlı mangayı ezbere bile okuyacak derecede manga tutkunu, asosyal ve sönük bir kızdır. Tek arkadaşı ise, fazla zeki olmayan Jia Sen'dir. Bir şekilde, şartlar buna sebebiyet verdiğinden Momo'nun hayatına Mars girer ve Momo, Mars nedeniyle hayata karşı yeni bir bakış açısı kazanır. Aynı şekilde Mars da, bir yandan yavaş yavaş Momo sayesinde kişiliğindeki zayıflıkları fark ederken, öbür yandan bilinçsizce ve sessizce ona karşı derin hisler beslemeye başlayarak, yaşantısını onu koruma ve mutlu etme iç güdüsüyle şekillendirmeye başlar.
Dizi aslında güzel ve samimi bir aşk hikayesi... Basit ama eğlenceli...
Bu tarzı seven arkadaşlara izlemelerini tavsiye ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder