14 Temmuz 2011

Nagareboshi 8. Bölüm [Altyazı]


 Nagareboshi / Shooting Star 8. bölüm altyazısı hazır.
Dileyenler altyazıyı Sarangni'den indirebilirler.

Uzun süre dinlerim ben bu dizinin müziklerini. Öyle yerlerde dahil oluyor ki şarkılar, içim böyle pır pır ediyor. İnsanı çaktırmadan mutlu eden bir dizi bu ^^
Yoksa siz daha izlemediniz mi? Diyeceğim ama...

...sonraki bölümleri kendim de izlemedim, sonunu bilmiyorum. O yüzden fazla konuşmayayım.
Bari birileri ölmese finalinde... Olmaz herhalde öyle saçma bir şey. Çok üzülürüm sonra...

2 yorum:

  1. ben izlemedim bu diziyi, su anda elimde bir kaç dizi var onlar bitsin bakalım bunada başlıcam inş :))
    sevgilerle

    http://laminapropria.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Sen ne tür dizilerden hoşlanıyorsun bilmiyorum ama sevdim ben bu diziyi, tavsiye ederim ;)

    YanıtlaSil