Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

27 Kasım 2011

Son Keşfim "Ayaka Hirahara" ♥

Ayaka Hirahara (平原 綾香), 9 Mayıs 1984 Tokyo doğumlu, şarkıcı ve söz yazarıdır. Müzisyen bir aileden gelmektedir. Babası, Makoto Hirahara saksofoncu (Albüm kayıtları ve performanslarda B'z, Spitz ve Sada Masashi gibi müzisyenlerin arkasında çalmıştır.), dedesi Tsutomu Hirahara trompetçi ve ablası Aika Hirahara da onun gibi şarkıcıdır. Ayaka'nın müzik tarzı, klasik ve pop müziktir.
Ayaka Hirahara

Belli ki müzikle iç içe büyüyen her insan gibi, müziğe karşı kayıtsız kalamamış. İyi de olmuş. Çünkü henüz bir haftadır dinliyorum kendisini ama dinlemekten asla sıkılmayacağımı hissediyorum.

Aslında bugün, gün boyunca içimde bir sıkıntı vardı. Hani bazen olur ya, sebebi bile belli değildir. Çok fazla okuduklarımın ya da gördüklerimin etkisinde kalıyorum sanırım. Örneğin haberleri izlemek, gazete okumak falan işkence gibi geliyor. Öyle ki, yürürken yolumun üstünde tartışan iki insan görüp, birbirilerine söyledikleri şeyleri duyduğumda bile moralim bozuluyor. Gözümün önünde takılı kalıyor ve uzun süre geçmiyor etkisi.  Biliyorum çok aşırı bir şey bu. Ama yapacak bir şey de yok. Öyle böyle yaşayıp gidiyoruz. ;)

İşte bugün de öyle karışık ve bitkin hissettiğim bir gün oldu. Şimdiyse, tüm o gereksiz yorgunluğun üzerine şu şahane kadını dinliyorum ve dinlendiriyorum kendimi. Bu nasıl güzel bir sestir! Ne güzel bir müziktir! Şu an tam ihtiyacım olan şey bu işte! 
İçten içe böyle düşünürken, "Bunu neden bloguma da yazmıyorum? Okuduktan sonra bir iki kişi dahi şu eşsiz şarkıları dinlese sevinirim." dedim ve işte buradayım. ^^
İlk kez dinleyecek olanlara, en azından başlangıç noktası olması için en sevdiğim üç şarkısının adını yazayım.

Kamenbutoukai ♥
Buramusu no Koi ♥
My Road ♥  

Ayaka Hirahara - My Road [PV]

Şimdiye kadar toplamda yaklaşık 40 adet single ve albüm çıkarmış. Yani epeyce çalışması var. Ben de henüz tamamını bilmiyorum. Ama yavaş yavaş da olsa, öğrenmeye kararlıyım.
Umarım bir şans verir ve dinlersiniz. Ja ne!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...