Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

25 Kasım 2011

Yokai Ningen Bem 5. Bölüm

Önceki bölüm öyle bir yerde bitmişti ki, sabırsızlıkla yeni bölümün yayınlanmasını beklemiştim. Beklediğim kadar vardı, çok güzel bir bölüm olmuş gerçekten. Bakalım bundan sonra neler olacak!
Altyazıyı da bugün çıkarabildik. Vakit dar, iş çok, ondan. :-/

Youkai Ningen Bem'in 5. bölüm altyazısını buradan indirebilirsiniz.

Dizide minik Belo karakterini oynayan Suzuki Fuku gözüme gittikçe daha da sevimli görünüyor. Ayrıca, normalde Bela'yı canlandıran Anne'yi pek sevmezdim ben ama yavaş yavaş bu fikrim değişmeye başladı. Burada öyle bir konuşuyor, öyle mimikler yapıyor ki, katıla katıla gülüyorum. Bir de alışmışım Japon kızlarının cici bici konuşmalarına, kız ağzını her açtığında "amanın" falan oluyorum. Üstelik gıcık taklidi yapsa da altın gibi kalbi var. Sırf kaba saba konuşmakla kötü olunmuyor, farkında değil. ^^

Kame'yi bir dizide görmeyeli çok olmuştu, doya doya izliyorum. Biraz sessiz sakin bir karakteri canlandırıyor, ayrıca çok da uysal. Fazla konuşmuyor dizide ama tek bir gülüşü, tek bir bakışıyla bir sürü şey hissettiriyor insana. Seviyorum Kame'yi, yetenekli çocuk canım. ^^

Bunlar da 5. bölümden birkaç görüntü.






Şimdilik bu kadarcık resim yeterli... Altıncı bölümde görüşürüz. ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...