19 Aralık 2011

Don Kişot (2011)


Oyuncular

Matsuda Shota -- Shirota Masataka
Takahashi Katsumi -- Sabashima Hitoshi
Kobayashi Satomi -- Mizumori Mineko
Miyake Hiroki -- Nishiwaki Sosuke
Ichikawa Miwako -- Nanba Aki
Konno Mahiru -- Kodama Kyoko
Tamura Ai -- Noguchi Kaede
Watanabe Kenkichi -- Omori Shinji
Uchida Yuki -- Sabashima Ayumi
Matsushige Yutaka -- Hyodo Daisuke
Yamane Kazuma -- Yasu
Aoki Ken -- Ken

Konu

Shirota Masataka (Matsuda Shota) Çocuk Koruma Hizmetleri'nde çalışan ve işini kaybetme tehlikesiyle karşı karşıya olan bir devlet görevlisi, Sabashima Hitoshi (Takahashi Katsumi) ise Sabashima Grubu'nun varisi olmayı hayal eden bir yakuza lideridir. Bir gün sürpriz bir şekilde ruhları yer değiştirir. Biri işinden olmamak, diğeri de varisliği elinden kaçırmamak için, birbirileriymiş gibi yaşamaya başlarlar. 

Bu eğlenceli diziyi çevirmeye başlamıştık ama bloguma yazma fırsatı bulamadım hiç. En azından, çeviriler tamamlanmadan önce bir başlık ekleyeyim ki blogumda bu da bulunsun istedim.
Çevirisini Mirune ve NaYKi ile ortak yapıyoruz. Oldukça eğlenceli ve dokunaklı bir konusu var. Ruhların yer değiştirmesi ilgi çekici olsa da, her seferinde güzel işlenemeyebiliyor. Ama bunda gayet başarılı bir iş çıkarmışlar. 
Devamlı tekrarlayıp durduğum bir şeyi tekrar söyleyeceğim. Beni bol bol eğlendiren dizileri izlemeyi seviyorum ben. Yer yer dokundursa da gözyaşı çubuğunu, o anlarda bile gülümsetmeyi başaran dizileri seviyorum. ^^'

Şimdiye kadar çevrilen tüm bölümlerin altyazılarına buradan ulaşabilirsiniz.
Dizide Matsuda Shota ve Katsumi Takahashi'nin performanslarını çok beğendim. Çok komikler. Ama en sevdiğim  karakter Yutaka Matsushigi'nin canlandırdığı Hyodo... XD O nasıl bir adamdır! Mimiklere bak bak gül misali!

6. ve 7. bölümlerin altyazılarını dün hazırlamıştık ama ben araya başka bir dizi bölümü sıkıştırdığım için, kontrollerini hemen o an yapamayıp, bugüne erteledik. Ama sonuç olarak bir gün gecikmeli de olsa, 6. ve 7. bölümlerin altyazıları hazır.
İzleyen arkadaşlar da umarım benim kadar beğenirler bu sevimli diziyi... 

Ayrıca ufak bir not; dizinin tema şarkısı bir harika. SPYAIR - Beautiful Days
Klibi izlemek isteyenler için şuradan izleyebilir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder