Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

3 Ocak 2012

Youkai Ningen Bem 10. Bölüm [Çeviri Tamamlandı]

Bu güzel dizinin son bölümünün çevirisini de tamamlamış bulunuyoruz. Mirune ile birlikte, altyazıları mümkün olan en kısa bir sürede sizlere sunmaya çalıştık. Takip eden, izleyecek olan herkese iyi seyirler dilerim. Benim için yeri hep özel kalacak dizilerden biri bu. Sonunu da çok güzel bağlamışlar ki, kafamızda soru işaretleri kalmasın. İzlemedim ama, bildiğim kadarıyla animenin sonu tüm senaryolara açık olacak şekilde bitiyormuş. Diziye emek veren insanlara ayrıyeten çok minnettarım. Bizi üzmeyecek ya da germeyecek bir sonla bitirdiler diziyi.
Altyazı paketini Sarangni'den indirebilirsiniz.

Ayrıca Kame her zamanki gibi, son bölümde de çok güzeldi. ^^



6 yorum:

  1. Elinize sağlık :D

    YanıtlaSil
  2. İzlemezsin muhtemelen ama teşekkür ederiz ;D

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, ben bu diziyi yeni öğrendim. 5. bölüme kadar izleyebildim fakat daha sonraki bölümleri ne torrentte nede başka sitelerde bulamadım.

    Altyazıları çevirdiğinize göre, bu diziyi biryerden bulmuş olmanız gerekiyor :)

    download linklerini ekleyebilirmisin, rapid mediafire vb.. torrent falan farketmez..

    iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  4. D-Addicts'te var, şuradan ulaşabilirsin; http://tiny.cc/dbhdn

    İyi seyirler :)

    YanıtlaSil
  5. D-Addicts (^_^)
    Yeni Bir Dünyanın Kapılarını Açtın Benim İçin :)

    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...