Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

23 Mart 2013

ToGetHer 11. Bölüm [Altyazı]

Çok uzun bir aradan sonra 11. bölümün altyazısı hazır arkadaşlar. Buradan indirebilirsiniz. Geriye kaldı 9 bölüm. Az sayılmaz, ama elimden geldiğince hızlı çevirmeye gayret edeceğim. Videoları da Sarangni'den indirebilirsiniz. Eksik bölümleri de bugün yarın oraya eklemiş olurum. Tekrar söylüyorum, çeviri 20 bölümlük versiyona göre. Çeviri tamamlandığında, 12 bölümlük versiyona uygun olarak senkronlamaya çalışacağım. Aralarda eksik satırlar olacağından, onları da eklemek gerekecek. Çünkü bazı kısımlarda tekrarlar vardı o videolarda. Ama hallederim.

 -----------------------------------------------------------------------

Biliyorsunuz Switch Girl'ün ilk sezonunun ardından ikinci sezonunu da çevirecektim. Fakat sonradan fikrimi değiştirdim. Çünkü ben ilk sezonu çevirirken başka bir arkadaş 2. sezonu zaten çevirmeye başlamış. Sırf başladığım işi bitirmek istediğim için çeviriye devam etmek istiyordum ama vazgeçtim. Hali hazırda kaynak altyazısı olan bir şeyi çevirmeye karar vermek çok kolay bir şey elbette. Bunu 1. sezon ve 2. sezon olarak ayrı ayrı değil de, Kore dizilerinden alışkın olduğumuz üzere, 16 bölümlük bir dizi olarak düşünmek gerekiyordu. Ama nedense öyle olmamış. Bir dizinin ortasından çeviriye başlamak hiç hoş bir tutum değil gerçekten. Özellikle de uzun süredir çevrilmeyi bekleyen ToGetHer gibi bir dizim varken, oturup düzenli olarak çeviriyor olduğum bir diziye balıklama dalınmasını iyi karşılamadım. Neyse işte, diyeceğim o ki,  maalesef Switch Girl 2. sezonu çevirmiyorum. Zaten var olan bir şeyi ikiletmeye hiç gerek yok. Ona ayıracağım vakti, daha işe yarar bir şeyler yapmakta değerlendirebilirim. Nitekim aklımda güzel şeyler var.

----------------------------------------------------------------------

Şu an yılın belki de son karlı zamanlarını yaşıyoruz. Dün akşamdan bu yana lapa lapa kar yağıyor. Dışarıda her yer bembeyaz oldu. İlkbahar geldi zannederken, böyle bir tabloya uyanmak biraz şaşırtıcı oldu benim için. Ama sevdim. Huzurlu hissediyorum bu sabah kendimi. Umarım siz de öylesinizdir ^^'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...