28 Temmuz 2013

Kamen Teacher 3. Bölüm [Türkçe Altyazılı]


3. Bölüm
140 MB, mp4, 480p



3. bölüm kısmen Kotaro (Mad Man), kısmen de Ryota (Ice Man) ile ilgili. Şimdiye kadar Bon ve Kotaro'yu çok sevdim demiştim ya hani... İnsan bu dizideki bütün karakterleri sevebilir diye düşünüyor başta. Ama ne yazık ki Ryota'dan hiç hoşlanmadım. 4. bölümü izlemek için sabırsızlanıyorum.

Şunu da söyleyeyim. İndirilme sayılarını görmesem, kendi kendime çevirip takılıyormuşum gibi hissedeceğim. Ben bu kadar severek çevirdiğim halde diziden hoşlanmayan arkadaşlar oldu mu? "Sevdiniz mi, sevmediniz mi; izlemeye devam edecek misiniz, etmeyecek misiniz?" tarzı fikirlerinizi benimle de paylaşsanız harika olurdu. Ama zorlama yok elbette. Ben her halükarda çeviriyi bölümler çıktıkça hızlıca yapacağım.

Herkese iyi seyirler.

23 Temmuz 2013

Kamen Teacher (2013) [Çeviri]



Adı: Kamen Teacher
Romaji: Kamen Ticha
Japonca: 仮面ティーチャー
Yönetmen: Kentaro Moriya
Senarist: Tooru Fujisawa (manga), Junpei Yamaoka
Yayınlandığı Kanal: NTV
Bölüm Sayısı: 12
Yayın Tarihi: 6 Temmuz 2013 - 28 Eylül 2013
Yayın Günü ve Saati: Cumartesi 24:50
Tema Şarkısı: Kis-My-Ft2 - Luv Sick

Oyuncular

    Fujigaya Taisuke --> Araki Gota
    Omasa Aya --> Ichimura Miki
    Saito Takumi --> Iikura Rui
    Kikuchi Fuma --> Takehara Kinzo
    Jesse Lewis --> Kusanagi Keigo
    Kishi Yuta --> Shishimaru
    Kyomoto Taiga --> Bon
    Yanagi Shuntaro --> Ryota
    Taketomi Seika --> Kondo Kanako
    Maeda Goki --> Kotaro
    Tsukada Ryoichi --> Kinpatsu Sensei
    Shiga Kotaro --> Sugawara Kentaro
    Yamada Shintaro --> Tooyama Shunsaku
    Fujisawa Ayano --> Honda Ayumi
    Musaka Naomasa --> Kobayashi Toobee
    Yamamoto Maika --> Kobayashi Saeko


Konu

Yıl 20XX. Öğretmenlerin artık öğrencileri disipline sokmak veya cezalandırmak için fiziksel güç kullanması yasaktır. Bunun sonucu olarak öğretmenler otoritelerini kaybederken, öğrenciler iyice zıvanadan çıkmışlardır. Bu durumu düzeltmek ve işlerin çığırından çıkmasını engellemek için hükümet, ülke genelindeki okullarda bazı özel öğretmenleri görevlendirdiği bir program yürürlüğe sokmuştur. Programın adı Kamen Teacher (Maskeli Öğretmen) programıdır. Gota Araki de onlardan biridir.
Gota Araki geldiği yeni okulun en belalı sınıfı olan 2-C'nin sınıf öğretmeni olarak atanmıştır. Sınıf, M4 adı verilen ve Takehara Kinzo adlı öğrencinin önderliğindeki bir grup tarafından yönetilmektedir. Gota, daha ilk günden öğrencilerden dayak yediği halde, onlara karşı istifini bozmayarak gayet kibar davranmıştır. Maskesinin gücüne güvenmekten çok, öğrencilerle yakınlaşarak onların güvenlerini kazanmaya niyetlidir. Ama sınıfındaki öğrenciler öylesine asi ve şiddet eğilimlidir ki, onları kontrol edebilmek için maskesini takmaktan başka çaresi kalmayacaktır.
Acaba öğrencilerini güçle mi, sevgiyle mi değiştirebilecek? -Janoomma-

 M4
Takehara Kinzo


Bir süre çeviri yapmamaya karar verdiğim halde, izledikten sonra dayanamayıp bu eğlenceli dizinin çevirisine başladım. Bölümleri verirken, mümkün olduğunca günceli takip etmeye çalışacağım. Şimdilik 3 bölüm yayınlandı.
  • Okullu, kavgalı dövüşlü Japon dizilerinden sıkılanlar mümkünse hiç başlamasınlar.
  • Özellikle Johnny's hayranları için çeviriyorum bu diziyi.
  • Bölümleri düzenli olarak burada paylaşacağım.

17 Temmuz 2013

Last Cinderella ve Vampire Heaven Çevirileri Bitti!

Blogumdan duyuramasam da, geçtiğimiz günlerde 2013 Bahar sezonu dizilerinden olan Last Cinderella ve Vampire Heaven isimli iki dizinin çevirisini tamamladım.

Last Cinderella'yı özellikle çok severek çevirdiğimi söylemem gerekiyor. Dizide hoşlanmadığım tek bir şey vardı, o da başroldeki hanımefendi. Normalde kendisini zaten pek az severim ama nasıl oluyorsa Last Cinderella çevirdiğim 2. dizisi oldu. İlki Anego idi. Yine de iyi kötü, onu izlerken yer yer sinir krizi geçire geçire, sırf diziyi sevdiğimden çevirdim, geçti gitti. Çok büyük konuşmayayım ama bir daha bu kadının oynadığı bir diziyi kesinlikle çevirmeyi aklımın ucuna dahi getirmeyeceğim. Cidden buna karar verdim. ^^'
Bu güzel diziyi Türkçe altyazılı olarak buradan indirebilirsiniz.


Vampire Heaven ise zaten geceyarısı yayınlanan kısa süreli dizilerdendi. Öyle, "Herkes kesinlikle izlesin!" denebilecek dizilerden değil. Yer yer aşırı saçma diyebileceğiniz, oldukça gülünç şeylerin yaşandığı düşük bütçeli bir dizi. Yayınlanmaya ilk başladığında, oyuncular arasında Honda Tsubasa var diye ilgimi çeken bir dizi olmuş ve izlemeye karar vermiştim. Ardından, satır sayısının azlığı beni cezbetti ve hazır izlemeye başlamışken aynı zamanda da çevireyim bari dedim. Vaktiniz varsa izeleybilirsiniz diyeyim en azından.
Her fırsatta söylüyorum, yine söylemeden geçmeyeyim; Honda Tsubasa'yı çok sevimli bulurum ama oyunculuğu gerçekten berbat. ^^'
Vampire Heaven'ı Türkçe altyazılı olarak izlemek isteyenler buraya, indirmek isteyenler ise buraya uğrayabilirler.

Konularını falan filan, yazmaya üşendim şimdi. Zaten isimlerini aratınca her yerde detaylı bilgi bulabilmek mümkün.
 
Şu an elimde Hungry'nin son iki bölümünün çevirisi var. Dizinin yemek üzerine olması -binbir çeşit Fransız yemeği ıvırı zıvırı dahil oluyor çünkü çeviriye- ve pek hoşlanmadığım Mukai Osamu'nun başrolde olması sebebiyle normalden daha yavaş bir çeviri oluyor. Ama bir aksilik çıkmazsa, 10. bölümün çevirisini yarın tamamlarım diye düşünüyorum. Sonra geriye sadece final kalacak

Onun haricinde, yaz dönemi dizilerinden merak ettiklerim ve önceden izlemeye başlayıp, yoğunluktan tamamlayamadığım diziler var. Çevirilerim bitince biraz onlarla oyalanacağım sanırım.