Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

28 Temmuz 2013

Kamen Teacher 3. Bölüm [Türkçe Altyazılı]


3. Bölüm
140 MB, mp4, 480p



3. bölüm kısmen Kotaro (Mad Man), kısmen de Ryota (Ice Man) ile ilgili. Şimdiye kadar Bon ve Kotaro'yu çok sevdim demiştim ya hani... İnsan bu dizideki bütün karakterleri sevebilir diye düşünüyor başta. Ama ne yazık ki Ryota'dan hiç hoşlanmadım. 4. bölümü izlemek için sabırsızlanıyorum.

Şunu da söyleyeyim. İndirilme sayılarını görmesem, kendi kendime çevirip takılıyormuşum gibi hissedeceğim. Ben bu kadar severek çevirdiğim halde diziden hoşlanmayan arkadaşlar oldu mu? "Sevdiniz mi, sevmediniz mi; izlemeye devam edecek misiniz, etmeyecek misiniz?" tarzı fikirlerinizi benimle de paylaşsanız harika olurdu. Ama zorlama yok elbette. Ben her halükarda çeviriyi bölümler çıktıkça hızlıca yapacağım.

Herkese iyi seyirler.

4 yorum:

  1. Ellerine sağlık Jano, çabucak 3. bölüm de gelmiş hemen onu da indiriyorum. :)

    Fikrim olarak daha 2 bölüm izlemiş olsam da diziyi çok sevdim, karakterlere hemen ısındım. :) Bence izleyen herkes de sevmiştir. Devamında da kolaylıklar dilerim 4 de gelmiş. Şimdiden kolay gelsin. :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Nova~~
    4. bölüm henüz düşmedi, sabırsızlıkla onu bekliyorum ben de... Anlatamam yani. :)

    YanıtlaSil
  3. yeni bölüm için teşekkürler^^ bende takipeyim^^

    YanıtlaSil
  4. Rica ederim. Sevindim~.~

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...