22 Ağustos 2013

Kamen Teacher 7. Bölüm [Türkçe Altyazılı]



7. Bölüm

140 MB, mp4, 480p






Convertle ilgili yaşadığım birkaç devasa sıkıntının ardından nihayet 7. bölümü sizlerle buluşturabildim. İyi seyirler. ^^'
Bu haftasonu gecikmeli bir tatile çıkacağım için 8. ve 9. bölümleri tatil dönüşü aynı anda çıkarmayı planlıyorum. Bekleyen arkadaşlar bu gecikmeye hazırlıklı olsunlar lütfen. Muhtemelen 12-13 Eylül gibi dönmüş olurum. Çevirileri de o hafta hazırlayacağım.


Gitmeden evvel Kindaichi'yi muhakkak paylaşacağım. Aynı şekilde onda da convert sorunum vardı. Ama şu an o sorunu hallettim gibi görünüyor. Problemsiz bir şekilde tamamlanır tamamlanmaz onu da yayınlayacağım.

3 yorum:

  1. Gene teşekkürlerimi iletiyorum başta.

    Bana twitterdan sormuşsun, çevirmek istiyor musun diye. Anca gördüm. Çok kibarsın, gerçekten çok hoşuma gitti bu yaptığın:)

    Altyazılar başladığında inanılmaz yoğundum, her gün tam doluydum. Çevirmek istiyordum ama sonra vakit bulamadığımda "ay çevirin şunu çabuk" diyenlere sinir olacağımı düşünüyordum. Sonra 1. bölümü bitirmek üzereyken senin 3ü teslim ettiğini gördüm ve bıraktım gitti :D Rahatladım bi yandan yani. Şimdi ingilizcesinden değil, direk senin çevirinden takip ediyorum. Eline, yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. İyi seyirler Niyon ;)

    Evet, o dönemde sana hiçbir şekilde ulaşamadığımız zamanlar oldu. Senden cevap gelmeyince meajımı görmediğini düşündüm -ki görmemişsin gerçekten- ve dayanamayıp başladım çeviriye. Piece'ten beri, uzun zamandır böyle hevesle çeviri yapmıyormuşum, onu fark ettim. Çok hoşuma gidiyor, özlemişim bu hissi ;)

    7. bölümdeki iki gerzek kıza aşırı sinir oldum. Onlar için de Kadın Kamen olsa bir tane ve verse ağızlarının payını :P

    YanıtlaSil
  3. Bu hafta Kamen Teacher yayınlanmayacakmış. Bu habere sevindim. En azından sadece 1 bölüm geride kalmış olacağım.

    YanıtlaSil