Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

24 Ağustos 2013

Kindaichi Shounen no Jikenbo 2005 SP [Türkçe Altyazılı]

İlk 2 sezonunda (1995-1996) Domoto Tsuyoshi'nin, 3. sezonda (2001) Matsumoto Jun'un oynadığı, her sezonun ardından mutlaka 1-2 special'ı çekilen meşhur Kindaichi serisinin 2005 yılına ait SP'sini çevirdim. Uzun, hem de çok uzun zaman önce başlamıştım ve öylece duruyordu bir kenarda. Bitirmek şimdiye kısmet oldu. Bu bölümde Kindaichi olarak Kamenashi Kazuya'yı izliyoruz. Nitekim çok da yakışıyor o role. En son 2013 yılında Yamada Ryosuke'nin başrolde olduğu bir Kindaichi SP'si yayınlandı. Aslında son SP'ler kadar ilk sezonların her bir bölümü de izlemeye değer. Ama ilk 3 sezonu izlerken görüntünün kalitesiz oluşu sizi konudan koparabiliyor. Ayrıca kıyafetler de cabası. Ama elbette ki bunlar izlemek isteyenleri durdurabilecek şeyler değil. İzleyin derim ben.
2005 SP'si ise gayet eli yüzü düzgün, kurgusu ve işleyişi güzel, yerinde bir yapım olmuş.


 2005 Special - Vampir Efsanesi Cinayetleri

Adı: 吸血鬼伝説殺人事件 / Kyuuketsuki Densetsu Satsujin Jiken / Kindaichi Shonen no Jikenbo 2005: The Legendary Vampire Murders 
İzlenme Oranı: 18.6%
Yayınlanma Zamanı: 24 Eylül 2005 / Cumartesi 21:00

Kamenashi Kazuya -- Kindaichi Hajime
Ueno Juri -- Nanase Miyuki
Kato Masaya -- Kenmochi Isamu
Hoshino Mari -- Minato Aoko
Nakamura Shunsuke -- Hiro Keisuke
Tanaka Koki
Nakamaru Yuichi
Kato Rosa -- Tsuji Yuria
Hosaka Naoki
Abe Nagisa
Yajima Kenichi

KONU
 Kindaichi Hajime aklı bir karış havada olan bir liselidir. Çok ünlü ve saygın bir dedektif olan Kindaichi Kousuke'nin torunudur. Bir gün Hajime'nin çocukluk arkadaşı ve aynı zamanda sınıf arkadaşı olan Nanase Miyuki, ortaokul arkadaşından onu hayalet bir kasabada bulunan eski bir otele davet eden bir meaj alır. Arkadaşlarını da beraberinde götürebilecektir. Bir şekilde onunla birlikte otele yalnızca Hajime gider. Oteldeki diğer konuklar gibi onlar da kısa ve hoş bir tatil yapmayı planlarlarken bir bir cinayet işlenmeye başlar. Olaylardaki ipuçları sayesinde, kasabanın eski vampir efsanesinde bahsedilen vampirin yeniden uyandığını fark ederler. Amaçları kendilerini korumak için o vampiri yakalamak ve cinayetleri durdurmaktır.

Kindaichi Shounen no Jikenbo 2005 SP - Kyuuketsuki Densetsu Satsujin Jiken
640 MB, mp4, 704x392



Ufak bir not olarak belirteyim. İmla kontrolü esnasında Dedektif Kenmochi'nin adını topluca Kemochi olarak değiştirmişim dalgınlıkla. Çok büyük bir sorun teşkil etmeyeceğini düşündüğümden tekrar convert etme gereği duymadım. İlgilenen ve bekleyen arkadaşlara iyi seyirler dilerim.


8 yorum:

  1. Çok teşekkürler.Emeğinize sağlık^^

    YanıtlaSil
  2. kame ve kindachi :D döner dönmez indireceğim. Çeviri için teşekkürler^^

    YanıtlaSil
  3. Bitmiş, ellerine sağlık. :) İzlemiştim ama tekrar izleyeceğim. :) Bu arada ben de Matsujun'un olduğu ilk bölümü izlemiştim, görüntü ve kıyafetler konusunda çok haklısın, ama dediğin gibi kesinlikle izlemeye değer. :)

    YanıtlaSil
  4. Dinlendim, döndüm. Enerji doluyum vallahi! :))

    Sukki & Nova, telden giriş yapıp "İyi seyirler." demeye bile fırsat yaratamadığım için kusura bakmayın arkadaşlar. Umarım filmi beğenmişsindir Sukki. Ve sen de umarım tekrar izlersin Nova *.*

    Şimdi artık gözler yeni Kindaichi Sp'sinde... ;D

    YanıtlaSil
  5. Dün seyrettim. Bundan başka tek seyrettiğim Kindaichi ise 2013'ün ilk Kindaichi'siydi. Bu daha başarılıydı bence. Senaryo daha tutarlıydı. Ve Kindaichi karakteri daha iyi yazılmıştı, daha sevimli yazılmıştı. Bir de Kame canlandırıyordu zaten, ona yeni yine yeniden sempati patlaması yaşadım. Çok sevimliydi.

    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Rica ederim Niyon. Bence de bu film, daha az masraflı çekilmiş olmasına rağmen diğerlerinden daha başarılı. Çevirisine çok uzun zaman önce başlamıştım, erken bitirebilseydim daha iyi olurdu. Kame'yi özledik vallahi. Yeni dizisi başlasa da yeniden doya doya izlesek ;)

    YanıtlaSil
  7. Evet evet. Son Kindaichi için para harcamaktan kaçınmamışlar. Amma pek başarılı olmamış. Farklı ülkelere, farklı ülkelerden idolere ve özenli çekimlere yer vermişler, gerisini koy vermişler :P

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...