12 Ağustos 2013

TOKIO - Kimi wo Omou Toki [Türkçe Altyazılı]


Dünyanın en güzel şarkılarından biridir bu şarkı bana göre. Çevirip TOKIO sever diğer arkadaşlarla da paylaşmak istedim. Çok çok severleri olduğuna kesinlikle eminim. Biraz geç kalınmış bir paylaşım olacak ama, iyi seyirler.



Taiga'nın, Question? eşliğindeki şu güzel performansını hatırladım ve altyazıyı bu videoya da gömmeye karar verdim. Şarkının sadece ufak bir kısmını söylediği halde ben oldukça başarılı buluyorum.
Umarım sizler de beğenirsiniz. ^^'

 Taiga&Question - Kimi wo Omou Toki [Türkçe Altyazılı]

2 yorum:

  1. Omo~~ heyecan yatım, sevindim, havalara uçtum~ benim de en en en en ama en sevdiğim şarkılardandır. ♥ Taiga da çok güzel söylemiş. Ellerine sağlık Jano~~ :)

    YanıtlaSil
  2. Beğenmene sevindim Nova.

    Uzun çevirilerden bunaldıkça araya böyle kısacık şarkı çevirileri ekleyip dinleniyorum işte :D

    Ama cidden eski şarkıların güzelliği de apayrı oluyor yahu!

    YanıtlaSil