30 Eylül 2013

Kamen Teacher 10. Bölüm [Türkçe Altyazılı]


10. Bölüm

140 MB, mp4, 480p



 Kamen Teacher 10. bölüm hazır arkadaşlar. Geçtiğimiz haftasonu dizimiz final yaptı. Bana biraz fazla erken bitmiş gibi geliyor. Keşke birkaç bölüm daha uzatsalardı. Tarif edilmez hisler içerisindeyim bu konuda. Çok özleyeceğim bu diziyi izlemeyi, çok.
Son iki bölümün altyazısı çıkar çıkmaz çevirip sizlerle paylaşacağım. En kısa zamanda görüşmek üzere. ~


16 Eylül 2013

Kamen Teacher 9. Bölüm [Türkçe Altyazılı]


9. Bölüm

140 MB, mp4, 480p


Dizimizin 9. bölümü de hazır arkadaşlar. '^^
İşler iyiden iyiye kızışıyor artık. Maalesef ben dayanamayıp altyazısız 10. bölümü de izledim. Pek yapmam oysa böyle şeyler. İnanılmaz pişmanım. Çok fena bir yerde bitti ve tam düşündüğüm gibi, zaman geçmek bilmeyecek son bölümleri beklerken. Cumartesi'ye daha kaç gün var. Tüh yani! Fırsatım olsaydı da bütün bölümleri biriktirip izleyebilseydim. Gerçi bu diziyi çevirmesi de aşırı zevkli. Hatta bir dakika ya... çevirmenin veridği mutluluk toptan izleme zevkinden daha büyük sanırım. Çevirmeyi seçiyorum ben.
Gereksiz karakterler, gereksiz konuşmalar yok. Bir saniyesinde bile sıkılmıyorum. Dizi dediğin böyle olmalı. Olayların tam ortasında konudan kopup, saçma sapan muhabbetlerle şişirilip suyu çıkarılmamalı. Sıkılıveriyorum sonra ben. O açıdan favorilerime ekledim bile bu diziyi. Bunun gibi, konuyu dağıtmadan, bizleri yormadan işlenmiş birkaç güzel dizi var çok şükür. "Daha çok bu tarz dizi istiyoruuuuz!" diye bağırsam ve yapan uşaklar beni duyabilseler ne harika olurdu yav! Neyse, en iyisi abartmayayım.
Takip eden bütün arkadaşlara keyifli seyirler dilerim. Umarım bu bölümden de memnun kalırsınız.

15 Eylül 2013

Kamen Teacher 8. Bölüm [Türkçe Altyazılı]


8. Bölüm

139 MB, mp4, 480p





8. bölüm hazır, herkese iyi seyirler~~

Önceden söylediğim gibi iki bölüm birden vermeyi planlıyordum ama 9. bölümün İngilizce altyazısı bugün çıktığı için, onu muhtemelen yarına hazır edeceğim.
8. bölümle birlikte diğer Kamen'in kimliğini de öğrenmiş bulunuyoruz. Şüphelerimizde haklıymışız. Şimdi artık, emin olduktan sonra, daha bir yakıştırıyorum nedense! ^^'

Sanırım dizimiz toplamda 12 bölüm olacak. Daha az olmaması ne güzel, değil mi?