15 Eylül 2013

Kamen Teacher 8. Bölüm [Türkçe Altyazılı]


8. Bölüm

139 MB, mp4, 480p





8. bölüm hazır, herkese iyi seyirler~~

Önceden söylediğim gibi iki bölüm birden vermeyi planlıyordum ama 9. bölümün İngilizce altyazısı bugün çıktığı için, onu muhtemelen yarına hazır edeceğim.
8. bölümle birlikte diğer Kamen'in kimliğini de öğrenmiş bulunuyoruz. Şüphelerimizde haklıymışız. Şimdi artık, emin olduktan sonra, daha bir yakıştırıyorum nedense! ^^'

Sanırım dizimiz toplamda 12 bölüm olacak. Daha az olmaması ne güzel, değil mi?


5 yorum:

  1. yeni bölüm için teşekkürler baya heyecanlı bi yerde kalmıştı :D

    YanıtlaSil
  2. Uzun bir aradan sonra^^
    Ellerine sağlık, hemen indiriyorum.

    YanıtlaSil
  3. İyi seyirler arkadaşlar. Heyecanın dorukta olduğu bir bölüm gerçekten. Artık bundan sonraki bölümler daha hareketli geçecek sanırım.

    YanıtlaSil
  4. Hoş döndüüün :))
    9. bölüm en çok seyrettiğim bölüm oldu, drama kısmı açısından en etkileyici bölümdü.

    8 için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Hoş bulduum ;)

    Ben de Kame'nin dizilerinde aynı şeyi yaptığım için gayet doğal karşılıyorum ama bir anda okuyunca kendimi frenleyemeyip "en çok seyrettiğim bölüm" kısmına güldüm epeyce :D Hoşuma gitti... Seviyorum o hissi, elimde değil. Gördüğüm kabus yüzünden sabahın 6'sında uyandım ve etkisinden kurtulamadığım için biraz gergindim açıkçası. İlaç gibi geldi yorumun Niyon~~ Sağolasın arkadaşım.

    9. bölüme bayıldım ben de. 10. bölümü iple çekiyorum. Öhöm öhöm... M4 biraraya geliyor ya, son bölümler daha bir dikkatle izlenir şimdi.

    YanıtlaSil