Türkçeye çevrilmesini istediğiniz Japon dizisi veya filmi varsa mesajla bildirebilirsiniz.

16 Eylül 2013

Kamen Teacher 9. Bölüm [Türkçe Altyazılı]


9. Bölüm

140 MB, mp4, 480p


Dizimizin 9. bölümü de hazır arkadaşlar. '^^
İşler iyiden iyiye kızışıyor artık. Maalesef ben dayanamayıp altyazısız 10. bölümü de izledim. Pek yapmam oysa böyle şeyler. İnanılmaz pişmanım. Çok fena bir yerde bitti ve tam düşündüğüm gibi, zaman geçmek bilmeyecek son bölümleri beklerken. Cumartesi'ye daha kaç gün var. Tüh yani! Fırsatım olsaydı da bütün bölümleri biriktirip izleyebilseydim. Gerçi bu diziyi çevirmesi de aşırı zevkli. Hatta bir dakika ya... çevirmenin veridği mutluluk toptan izleme zevkinden daha büyük sanırım. Çevirmeyi seçiyorum ben.
Gereksiz karakterler, gereksiz konuşmalar yok. Bir saniyesinde bile sıkılmıyorum. Dizi dediğin böyle olmalı. Olayların tam ortasında konudan kopup, saçma sapan muhabbetlerle şişirilip suyu çıkarılmamalı. Sıkılıveriyorum sonra ben. O açıdan favorilerime ekledim bile bu diziyi. Bunun gibi, konuyu dağıtmadan, bizleri yormadan işlenmiş birkaç güzel dizi var çok şükür. "Daha çok bu tarz dizi istiyoruuuuz!" diye bağırsam ve yapan uşaklar beni duyabilseler ne harika olurdu yav! Neyse, en iyisi abartmayayım.
Takip eden bütün arkadaşlara keyifli seyirler dilerim. Umarım bu bölümden de memnun kalırsınız.

7 yorum:

  1. Yattaaa!! Yeni bölüm :D Elleriniz dert görmesin efenim :D

    YanıtlaSil
  2. İyi seyirler Sukki ;))

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık Janoomma!
    Hemen indiriyorum.^^
    Bu arada dizi kaç bölüm olacak?

    YanıtlaSil
  4. İyi seyirler :)
    Bildiğim kadarıyla toplam 12 bölüm olacak.

    YanıtlaSil
  5. Geçen yorumumda, bilmeden iyi bi şey yapmışım :D Sevindim :D O şekildeki seyir, Japonca'yı da ilerletiyor ama, çok iyi oluyor :)

    Bu arada bugün geldi aklıma; Kisumai elemeanlı, serseri öğrenciler temalı, 20 dklık gece dramalarının filmi çıktı hep. Bunun da çıkar mı acaba?
    Tabii farklı olarak bi bu manga uyarlaması.

    YanıtlaSil
  6. Bir taraftan diziyle sonlansın konu istiyorum, diğer taraftan filmi çıksın istiyorum. Ama beklemesi çok zor geliyor sonra bana.
    Eğer filmi çıkarsa birlikte çeviririz, olmaz mı? ;)

    YanıtlaSil
  7. Filmiyle ilgili aynı hisler içindeydim :) Ama şimdi sadece 1 bölüm kaldı ya, filmi de çıksın isteğim çoğaldı :D
    Filmini birlikte çevirsek, benim için çok güzel olur valla, kibar bi teklif, sağ ol ^.^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...